۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۸۰۵۱
آیت الله علوی گرگانی:

قدوم مبارک مقام معظم رهبری برای استان قم منشا خیر و برکت خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم این سفر را منشا دستاوردها و برکات زیادی برای این استان عنوان کرد.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار با شماری از فرماندهان کلانتری های انتظامی سراسر کشور با تبریک سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تشریف فرمایی مقام معظم رهبری در این روز خجسته را خیر مقدم گفت.

وی تاکید کرد: همزمان با ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم تشریف فرما می شوند و باید در این جهت به همه کسانی که در قم هستند تبریک گفت و تشریف فرمایی ایشان را در این روز گرامی داشت.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به ابعاد مختلف سفر حضرت آیت الله خامنه ای به استان قم تاکید کرد: قدوم مبارک ایشان برای استان قم منشا خیر و برکت خواهد بود.

آیت الله علوی گرگانی بیان داشت: ان شاء الله خداوند مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و همه علمای اسلام را در سلامت کامل حفظ کند و ما را قدردان نعمت انقلاب و ولایت قرار دهد.

آیت الله علوی گرگانی همچنین در ادامه عمل به تاکیدات ائمه اطهار را ضروری دانست و تاکید کرد: باید در برنامه ها و زندگی فردی اجتماعی خود به فرمایشات ائمه اطهار توجه کرده و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی با اشاره به سالروز میلاد علی بن موسی الرضا (ع) تاکید کرد: ما باید افتخار کنیم که بارگاه ملکوتی و منور این امام همام در ایران اسلامی قرار دارد و باید مراسم جشن میلاد با برکت ایشان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و به ابعاد مختلف شخصیت امام عصر توجه کنیم.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی خاطر نشان کرد: همه سعادت، خوشبختی و موفقیت های فراوان نظام اسلامی به برکت عنایت امام عصر و دستان با کفایت امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت کار نیروهای انتظامی از تلاش ها و خدمات آنان قدردانی کرد و با بیان توصیه هایی به آنان گفت: شما باید سعی کنید در همه برنامه های خود حسن برخورد، رضایت خدا و عمل به وظیفه را مد نظر داشته باشید و بیش از پیش به نظام اسلامی و مردم خدمت کنید./924/پ202/ج
ارسال نظرات