۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۸۸۱۰۷
در شب میلاد امام رضا؛

شهر قم غرق در شادی و سرور شد

خبرگزاری رسا ـ شهر مقدس قم در شب میلاد با برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) غرق در نور و سرور و شادی شده است.
امام رضا ع


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهر مقدس قم در شب میلاد هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) حال و هوای ویژه ای به خود گرفت و مراسم جشن و سرور این امام همام در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) مسجد مقدس جمکران، مساجد و تکایا و دیگر اماکن متبرکه با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مردم قم با شرکت در مراسم جشن و سرور امام رضا(ع) و همچنین پخش شیرینی میلاد با برکت امام علی بن موسی الرضا را گرامی داشتند و با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خواهر امام رضا(ع)این جشن فرخنده را به این بانوی کریمه تبریک گفتند.

این گزارش می افزاید مردم قم که فردا در سالروز میلاد هشتمین امام شیعیان میزبان حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری خواهند بود با آذین بندی و چراغانی کردن معابر عمومی و خیابان های شهر مقدس قم به استقبال ایشان رفته اند.

قم آماده استقبال باشکوه از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

مردم قم که از مدت ها قبل چشم انتظار رهبر فرزانه انقلاب بودند، صبح فردا سه شنبه ساعت 8 صبح در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری که از خیابان 19 دی آغاز می شوند حضور خواهند یافت و با حضور حماسی و باشکوه خود مقدم ایشان را به شهر خون و قیام گرامی خواهند داشت.

گفتنی است همچنین همزمان با شب میلاد حضرت رضا(ع)، مراسم عمامه گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید برگزار شد.

این مرجع تقلید با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت خطاب به طلابی که تازه ملبش شدند، اظهار داشت: کسانی که مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت می‌شوند باید قدردان این لباس باشند و در خط امامت و ولایت حرکت کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم همه شما طلاب مدافعان اهل بیت و خدمت گذارن اسلام و انقلاب باشید و خدواند به شما توفیق دهد تا در راه اسلام گام بردارید ./924/پ202/ف.


ارسال نظرات