۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۸۸۱۵۴
آیت الله موسوی جزایری:

سرافرازی ایران در عرصه های جهانی از الطاف الهی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به پیروزی های ایران در جوامع بین المللی گفت: سرافرازی ایران در عرصه های مختلف به برکت الطاف الهی بود
آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان، با تبریک به مناسبت میلاد پر برکت امام رضا(ع) گفت: همه مسؤولان با تأسی از شیوه مدیریتی معصومین(ع)کار خود را به بهترین نحو انجام دهند که رضایت و خشنودی خداوند در انجام خدمت رسانی به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با تشکر از زحمات شایان حجت الاسلام و المسلمین روحانی مسؤول پیشین عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان، اظهار داشت: ایشان خدمات شایان و بی دریغ را نسبت به حفاظت و دفاع از مرزهای کشور انجام دادند که قابل تقدیر است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه تصریح کرد: انشاءالله با انتساب حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی بازدهی کار، کارآمدی و فعالیت ها نسبت به دفاع از مرزهای کشور افزایش یابد.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود اذعان داشت: به برکت برکات و نعمات الهی ایران توانست در عرصه های مختلف پیروز میدان گردد به همین دلیل شکرگزار و قدردان نعمت های الهی باشید که امروز باوجود این برکات ایران توانست بر دشمنان غلبه کند./945/پ202/ف.

ارسال نظرات