۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۸۱۵۸
رییس پیشین عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان:

مصون ماندن از حملات دشمنان در گرو تجهیز مرزبانان است

خبرگزاری رسا ـ رییس پیشین عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان اظهار داشت: مرزبانان ما از جان و دل برای دفاع از کیان کشور و حفظ ارزش های اسلامی دفاع می کنند و به این کار افتخار می کنند.
مصون ماندن از حملات دشمنان در گرو تجهیز مرزبانان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی روحانی، رییس پیشین عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان، روز گذشته در آیین تودیع و معارفه رییس مرزبانی خوزستان، به ایراد سخنانی نسبت به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که«مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است»پرداخت و تصریح کرد: اگر مرز یک کشور دچار تجاوز شود به یقین آن کشور دچار فروپاشی می شود به همین دلیل مرزبانان ما از جان و دل برای دفاع از کیان کشور و حفظ ارزش های اسلامی دفاع می کنند و به آن هم افتخار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به کمبود شدید امکانات در مرزهای استان افزود: مرزبانان ما برای دفاع از مرزهای استان نیاز به تجهیزات نظامی دارند و ما هم با کمبود شدید تجهیزات روبه‌رو هستیم که امیدواریم با انتصاب حجت الاسلام طباطبایی این مرزها تجهیز شود و شاهد شکوفایی مرزهای استان باشیم.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی، رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان، با قدردانی از آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام شیخ رباط، رییس عقیدتی سیاسی کشور و دیگر مسؤولیتی کشوری و لشکری، اظهار داشت: انتصاب من به عنوان رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان، امر خطیری است که تنها با یاری خداوند و ائمه معصومین(ع) فعالیت کردن در این جایگاه امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه به دلایل امتحانات الهی اشاره کرد و گفت: شناساندن انسان به خودش و معرفی کردن انسان به دیگران از دلایل امتحانات الهی است./945/پ202/س
ارسال نظرات