۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۸۸۱۵۹
مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور:

تفکر توحیدی راه پیشبرد اهداف در مسائل اجتماعی است

خبر گزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در پیشبرد اهداف، اعتقاد به خدا و الگو برداری از شیوه زندگانی معصومین(ع) است.
لا اله الا الله، محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد علایی شیخ رباط، مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی خوزستان، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در پیشبرد اهداف، اعتقاد به خدا و عمل به شیوه زندگانی معصومین(ع) است؛ از این رو با اعتقاد به خدا به کارهای خود بپردازید چرا که مهم‌ترین اصل در افزایش روند کاری اعتقاد به خدا و الگوبرداری از شیوه زندگانی معصومین(ع) است.

حجت الاسلام شیخ رباط، با اشاره به آیه«یا ایها الذین امنوا لاتلهکم اموالکم و لا اولادکم عن ذکر الله» اظهار داشت: تنها با یاد و پیروی از دستورات خداوند می‌توانید در امان باشید پس از یاد خدا غافل نشوید و مراقب باشید که مبادا اموال و فرزندان، شما را از یاد خدا غافل کند.

مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور در ادامه افزود: همان‌گونه که یک دژ نیاز به نگهبان و حفاظت دارد، انسان هم به محفاظت و مراقبت از هوای نفس نیاز دارد.

حجت الاسلام شیخ رباط به دلایل پیروزی ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران در دوران جنگ تحمیلی با وجود هیچ گونه تسلیحات و جنگ افزارهای نظامی پیروز میدان شد و آن هم به دلیل ایمان به خدا، اراده پولادین و تهذیب نفس بود.

مسؤول عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور اظهار داشت: شرایط امروز ایران به گونه ای شده که مستکبران جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند؛ از این رو از رویکردهای جدیدی استفاده کردند و آن هم از راه جنگ نرم و استحاله فرهنگی و با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال شکست‌دادن ایران به واسطه تخریب کردن افکار و عقاید جوانان ایران هستند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: همه مسؤولان و مدیران باید برای جلوگیری از تهدید نرم تلاش کنند و رویکردهای جدیدی را اتخاذ کنند که مبادا جوانان ایرانی در دام دشمنان ایران گرفتار شوند./945/پ203/س
ارسال نظرات