۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۱۷۴

راه‌اندازی شورای طلاب در حوزه علمیه طالبیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز از راه‌اندازی شورای طلاب در آینده نزدیک خبر داد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: شورای طلاب حوزه علمیه طالبیه با هدف بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات و همچنین ایجاد بستر مناسب برای مشارکت طلاب در برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی راه اندازی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این شورا برای هر پایه تحصیلی چهار طلبه واجد شرایط با آرای خود طلاب حوزه علمیه طالبیه انتخاب و فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام سیدی ثانی معمم بودن، معدل بالای 16، تأیید اساتید، حضور فعال در دروس اخلاق و فوق برنامه و نداشتن غیبت عیر موجه را از جمله شرایط ‌نام‌نویسی در انتخابات شورای طلاب حوزه علمیه طالبیه برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سیستم اینترنت پرسرعت بی‌سیم در محوطه این مدرسه خبر داد و گفت: برای طلابی که به صورت منظم در کلاس‌ها شرکت کرده و دارای نمرات عالی باشند، نام کاربری ویژه‌ای برای بهره‌مندی از خدمات اینترنت رایگان تعریف خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه طالبیه با تأکید بر آشنایی طلاب با علوم روز و راهکارهای نوین تبلیغ خاطر‌نشان کرد: شناخت مواضع دشمن و مقابله با ناتوی فرهنگی استکبار جهانی جز با مسلح شدن به علوم روز میسر نخواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات