۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۸۸۱۸۲

مدیر جدید حوزه علمیه پارس‌آباد معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل از معرفی مدیر جدید حوزه علمیه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پارس‌آباد خبر داد.
مدرسه علميه،‌ حوزه علميه
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه حضرت ثامن الحجج(ع) پارس آباد عصر روز گذشته با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم از زحمات خانم رضازاده، مدیر سابق حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) تجلیل و خانم رضاپور به عنوان مدیر جدید این مرکز علوم اسلامی معرفی شد.

مدیر استانی حوزه های علمیه استان اردبیل خاطرنشان کرد: امام جمعه پارس آباد در این مراسم بر نقش آفرینی حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد و خواستار توسعه مدارس علوم دینی در دیگر شهرستان ها شد.

حجت الاسلام نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تحول در حوزه های علمیه خواست اکید رهبر فرزانه انقلاب است، گفت: تأثیرگذاری حوزه‌های علمیه در سطوح مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری نیازمند آشنایی طلاب با فناوری‌های نوین و روز است.

وی تربیت مبلغان توانمند و آشنا به شبهات روز را رسالت خطیر امروز حوزه های علمیه دانست و خاطر‌نشان کرد: تحول در علوم انسانی، جنبش نرم افزاری و تولید علم مطالبه‌ای است که رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش مطرح کرده اند و حوزه های علمیه به صورت مستقیم مسؤول پیگیری و تحقق این درخواست‌ها هستند.

مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل با اشاره به بصیرت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: همه جملات رهبری برخواسته از درایت و نگاه جامع است، از این رو کم توجهی به این مطالبات آسیب‌های جدی به حوزه های علمیه وارد خواهد کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات