۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۸۸۱۹۷
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

مردم و حوزویان نشان دادند پاسداری از حریم ولایت را با تمام وجود ارج می نهند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به استقبال پرشور و باشکوه حوزویان و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم تاکید کرد: مردم، روحانیت و علما و حوزویان نشان دادند پاسداری از حریم ولایت را با تمام وجود ارج می نهند.
1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، استقبال مردم، علما و روحانیان حوزه علمیه قم از مقام معظم رهبری را در سالروز میلاد با برکت امام علی بن موسی الرضا(ع) بسیار باشکوه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مردم قم با استقبال پرشور و باشکوه از رهبر انقلاب اسلامی پاسداری خود را از ولایت فقیه نشان دادند ابراز داشت: مردم قم و طلاب، روحانیان و فضلای حوزه نشان دادند که از مقام معظم رهبری تبعیت کامل دارند و پاسداری از حریم ولایت را با تمام وجود ارج می نهند.

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: استقبال بزرگان، علما و شخصیت های مختلف حوزه از مقام معظم رهبری نیز بسیار خوب بود و آنها نشان دادند که از ولایت و مقام معظم رهبری دفاع می کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقشه های دشمنان برای ترویج خط اسلام منهای روحانیت و سیاست ادامه داد: با توجه به اینکه روحانیت مبدا نظام اسلامی بود، دشمنان تلاش می کنند به طرز مرموزی نظام و انقلاب را از مرجع و جایگاه اصلی آن جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تصریح کرد: با توجه به بصیرت و معرفت موجود در جامعه که مقام معظم رهبری نیز در سخنان و بیانات خود به آن اشاره کردند دشمنان نتوانستند در نقشه های خود موفق باشند اما ما باید همچنان هوشیار باشیم.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ناهماهنگی برخی از مسؤولان استان و مشکلات تحمیل شده ناشی از این مساله به مردم گفت: توجه کردن به این مساله در جهت خدمت به نظام و مردم و جهادگری و تلاش نیازمند وحدت و همدلی است و به هر میزان هماهنگی ها و وحدت بیشتر باشد راحت تر می توان به هدف رسید و به جامعه خدمت کرد.

وی اظهار داشت: توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به تعامل بیشتر می انجامد و مسولان این گونه مسائل را باید با محوریت راهنمایی های مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان مدنظر قرار دهند و بیش از پیش در راستای خدمت به جامعه و مردم بکوشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را منشا خیر و برکات برای این استان و حوزه های علمیه دانست و تاکید کرد: امیدواریم ظرف روزهای آینده بتوانیم از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد امور حوزه های علمیه استفاده کنیم. /924/ ت302/ج
ارسال نظرات