۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۸۸۲۹۷
فرماندار مسجد سلیمان خبرداد؛

پیشنهاد ثبت سالروز شهادت شهید بهنام محمدی در تقویم کشور

خبرگزاری رسا ـ فرماندار مسجدسلیمان از انتقال مزار شهید بهنام محمدی در روز 13 آبان‌ماه به محل جدید، واقع در تپه شهدای گمنام مسجدسلیمان خبر داد و اظهار داشت: درصددیم سالروز شهادت این نوجوان رشید اسلام، در مناسبت‌های تقویمی کشور ثبت شود.
شهيد بهنام محمدي
محمدخانچی، فرماندار مسجد سلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: مزار شهید نوجوان، بهنام محمدی در حال حاضر در قبرستان کلگه مسجدسلیمان قرار دارد؛ از این رو باهدف نزدیکی بیش‌تر جوانان با مزار این شهید و آشنایی بیش‌تر با رشادت‌های وی، مزار این شهید به تپه شهدای گمنام مسجدسلیمان منتقل خواهد شد.

وی افزود: مزار شهید بهنام محمدی به صورت حجمی بیرون آورده می‌شود و در روز 13 آبان ماه، روز دانش آموز، در کنار پنج شهید گمنام در محل تپه شهدای گمنام مسجدسلیمان واقع در ورودی شهر به خاک سپرده می‌شود.

خانچی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: ثبت سالروز شهادت شهید بهنام محمدی در تقویم از مهم‌ترین مصوبات ستاد استانی بزرگداشت شهید محمدی است؛ در صورت تصویب در شورای فرهنگ بومی خوزستان و پشت سر گذاشتن دیگر مراحل قانونی، سالروز شهادت شهید بهنام محمدی در تقویم کشور ثبت می‌شود.

فرماندار مسجدسلیمان بیان کرد: با هدف آشنایی بیش‌تر جوانان با شهید بهنام محمدی، در آینده نزدیک جشنواره فیلم کوتاه و شعر در بزرگداشت این شهید در خوزستان برگزار می‌شود./945/پ302/س
ارسال نظرات