۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۸۸۳۱۵
به همت جمعی از طلاب؛

نرم افزار نماز در تبریز تولید شد

خبرگزاری رسا ـ رییس دارالتحقیق شهیدمطهری تبریز از تولید نرم افزار چندرسانه ای نماز ویژه دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان خبر داد.
حجت الاسلام حسين قدوسي
حجت الاسلام حسین قدوسی، رییس دارالتحقیق شهیدمطهری تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز در راستای گسترش و تعمیق ارزش‌های دینی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اقدام به تولید نرم‌افزارهای ویژه‌ای کرده است.

وی خاطر‌نشان کرد: نرم افزار چندرسانه ای نماز با هدف آشنایی دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان با ضرورت این فریضه مهم الهی به همت جمعی از طلاب تبریز تولید شده است.

حجت الاسلام قدوسی تصریح کرد: این نرم‌افزار که با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز مرحله نهایی خود را طی می‌کند، حاوی پنجاه داستان کوتاه نماز، مسابقه، سرگرمی، شخصیت‌های دینی، تصاویر و نماهنگ‌های مختلف است.

رییس دارالتحقیق شهیدمطهری تبریز همچنین از تولید فیلم تقلید با عنوان کانال 15 خبر داد و گفت: این فیلم ویژه دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان بوده به تشریح احکام تقلید می‌پردازد.

وی ادامه داد: فیلم شهر بدن نیز با هدف آشنایی دانش‌آموزان با خلقت انسان و اهمیت مراقبت از سلامتی و تندرستی تهیه شده است.

رییس دارالتحقیق شهیدمطهری تبریز در پایان با تأکید بر بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا برای تبلیغ مبنی دینی‌ خاطر‌نشان کرد: روحانیت ناگزیر به استفاده از راهکارهای جدید تبلیغی برای جلب نظر مخاطبان جوان و نوجوان است./935/ت302/س
ارسال نظرات