۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۸۳۸۹
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

دیدار مراجع و علما با رهبر معظم انقلاب توطئه ضد انقلاب را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری دیدار مراجع تقلید با رهبر معظم انقلاب اسلامی را حاوی پیام های مهمی برای دشمنان داخلی و خارجی دانست و افزود: مراجع تقلید و علما با حضور در محل اقامت مقام معظم رهبری و دیدار با ایشان بار دیگر عمق اتحاد و همدلی مرجعیت و حکومت را به جهانیان نشان دادند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه بهشهر با اشاره به استقبال تاریخی علما، طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از گذشت ده سال به قم و استقبال بی نظیر مراجع تقلید بیانگر وحدت رویه در اسلام است.

وی دیدار مراجع تقلید با رهبر معظم انقلاب اسلامی را حاوی پیام های مهمی برای دشمنان داخلی و خارجی دانست و افزود: مراجع تقلید و علما با حضور در محل اقامت مقام معظم رهبری و دیدار با ایشان بار دیگر عمق اتحاد و همدلی مرجعیت و حکومت را به جهانیان نشان دادند.

امام جمعه بهشهر به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای جدایی و اختلاف میان مرجعیت و حکومت اشاره کرد و بیان داشت: علیرغم تلاش های چند ماهه رسانه های ضد انقلاب برای اختلاف افکنی میان مراجع تقلید و حکومت، اما استقبال و دیدار مراجع بزرگوار با رهبرمعظم انقلاب موجب کوری چشمان دشمنان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از مراجع تقلید به عنوان انسان هایی آگاه با بصیرت و هوشیار یاد کرد و خاطرنشان کرد: این مراجع بزرگ جهان تشیع صف بسته به ملاقات رهبری و ولی امر مسلمین آمدند و با این اقدام خود وحدت و همدلی میان حکومت و مرجعیت را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان و مراجع تقلید از افتخارات جهان اسلام است و دنیا باید این مسأله را بفهمد و آگاه باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده ها هزار نفری طلاب و روحانیان حوزه علمیه اشاره کرد و تأکید کرد: رهنمودهای مهم و جامع رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل و مشکلات حوزه و روحانیت باید سرلوحه برنامه های مسؤولان حوزه قرار گیرد و برای تحقق آنها طرحی جامع تنظیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس جمهوری به لبنان خاطر نشان کرد:  استقبال تاریخی از رییس جمهور ایران از سوی مقامات و مردم لبنان موجب هراس دشمنان نظام اسلامی شد.
 
وی اضافه کرد: در این سفر همه خاورمیانه بزرگ یکپارچه اسلامی شد و به همین دلیل، پاپ در سخنانی اعلام کرد که قدرت اسلام اکنون به گونه ای است که جایی برای ادیان دیگر باقی نمی ماند و از این مسأله می ترسم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان اسلام خود موجب تحریک جهانیان را علیه خود فراهم کرده اند، یادآور شد: اهانت به قرآن، کشیدن کاریکاتور موهن ائمه اطهار و در اختیار گرفتن مزدوران قلم بدستی همچون سلمان رشدی و دیگران مردم جهان را حساس کرد و همه این مسائل به سود ایران تمام شد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری همچنین با اشاره به بالندگی جهانی ایران تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم همه تحریم های علمی، پژوهشی، فن آوری و اقتصادی، ایران اسلامی اکنون از رشد فزایندهای برخوردار است و این تحریم ها به دلیل برخورداری از قوه ایمان به خدا و استقامت موجب رشد ایران را فراهم کرده است./950/پ201/الف
ارسال نظرات