۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۸۸۳۹۶
امام جمعه موقت شیبان اهواز:

استقبال علما و طلاب از رهبر معظم انقلاب نمایش عزت، اقتدار و ولایت مداری بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیبان اهواز با اشاره به استقبال گسترده مردم قم از رهبر معظم انقلاب گفت: حضور تاریخی علما، طلاب و روحانیان در استقبال از مقام معظم رهبری نمایش عزت، عظمت، اقتدار و ولایت مداری بود.
حجت الاسلام حسيني فرد، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان، امام جمعه موقت شيبان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا حسینی فرد، امام جمعه موقت شیبان اهواز، در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به استقبال گسترده مردم قم از رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: استقبال شکوهمند مردم قم از مقام معظم رهبری یادآور عظمت های بسیاری است که خداوند متعال در عرصه ها و برهه های مختلف به ملت ایران عرضه داشته است.

امام جمعه موقت شیبان اهواز با بیان این که استقبال مردم قم از ولی امر مسلمین در تاریخ ایران اسلامی کم نظیر است، تصریح کرد: سردمداران استکبار جهانی هنگام ورود به شهری، علاوه بر عدم استقبال مردمی، آن شهر به منطقه ای نظامی تبدیل می شود.

وی ادامه داد: استقبال گسترده مردم مؤمن قم بار دیگر علاوه بر نمایش عزت، عظمت و اقتدار، ولایت مداری و رضایتمندی خود از نظام اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان همچنین به تأکید معظم له مبنی بر حفظ وحدت و همدلی میان مسؤولان و مردم اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی مایه عزت، عظمت و آرامش است؛ از این رو خداوند متعال به امتی که اتحاد داشته باشند، دست یاری می دهد.

حجت الاسلام حسینی فرد با بیان این که حمایت از مسؤولان به معنای عدم انتقاد از عملکردهای آنان نیست، اذعان داشت: در حقیقت انتقاد سازنده و منصفانه از مسؤولان، همان حمایت از آنان است.

امام جمعه موقت شیبان با تأکید بر این که نقد منصافانه بر وحدت خدشه ای وارد نمی کند، از مسؤولان خواست تا با رصد کردن مشکلات جامعه، آنها را برطرف کنند.

وی با بیان این که امروز بارقه های امید در گرایش جهان به سوی اسلام دیده می شود خاطر نشان کرد: اکنون دنیا به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) نیازمند است؛ بنابراین باید خود را مهیا کرده تا اسلام را به جهانیان عرصه کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مصلای شیبان اشاره کرد و بیان داشت: ما از مردم این منطقه هیچ توقعی جهت کمک برای ساخت مصلا نداریم اما از افرادی که تمایل به مشارکت در این امر خیر خواهانه دارند، حمایت و قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام حسینی فرد از پیگیری های انجام شده جهت راه اندازی خط اتوبوسرانی منطقه شیبان به مرکز شهر اهواز خبر داد و اذعان داشت: با توجه به این که راه اندازی این خط به زمان زیادی نیاز دارد، اما بنده همه توان و تلاش خود را جهت احداث این طرح انجام خواهم داد.

امام جمعه موقت شیبان همچنین به برخی شکایات مردمی مبنی بر اخراج کارگران بومی شیبان و به کارگیری نیروهای غیر بومی اشاره کرد و با بیان این که این مسأله را با جدیت در جهت رفع آن پیگیری خواهم کرد، اذعان داشت: اگر کارخانه و اداره ای در منطقه شیبان تأسیس شود، اولویت اصلی با گزینش نیروهای بومی خواهد بود./945/پ202/الف
ارسال نظرات