۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۸۴۰۷
امام جمعه اردبیل:

ولایت فقیه در قلوب ملت ایران جای دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به تلاش رسانه ای غرب در ایران گفت: دشمنان بدانند که ولایت فقیه در قلوب تک تک مردم ایران جای دارد.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به استقبال مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: استقبال پرشور و تاریخی مردم همیشه در صحنه قم تمام نقشه‌های شوم دشمنان طی ماه‌های اخیر را خنثی کرد.

وی با اشاره به دیدار مراجع عظام تقلید با رهبر انقلاب خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی از ماه‌ها پیش به ویژه پس از جریان فتنه این گونه القا‌ می‌کرد که مرجعیت با رهبری اتفاق نظر ندارند، غافل از این‌که سخنان مراجع در دیدارهای صمیمی خود با حضرت آیت الله خامنه ای تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان را برملا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تأکید بر این‌که تلاش رسانه‌ای غرب برای منزوی‌کردن نظام اسلامی ایران و تضعیف جایگاه رهبری، پوچ و باطل است، گفت: دشمنان بدانند که ولایت فقیه در قلوب تک تک مردم ایران جای داشته و رهبری در ایران بر قلب‌ها حکومت می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: دیگر زمان آن رسیده که دنیا نظاره‌گر عزت و عظمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشد، استقبال پرشور مردم قم از رهبری پیام‌های بزرگی به دشمنان نظام داشت که هنوز در بهت و حیرت فرو رفته‌اند.

امام جمعه اردیبل خاطر‌نشان کرد: این استقبال مردمی سبب شد‌ غرب و گروه پنج به اضافه یک پیشنهاد مذاکره با ایران را بر اساس بیانیه تهران ارائه دهد.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتصابات گسترده در کشور فرانسه و ناآرامی در برخی کشورهای اروپایی اظهار داشت: این حوادث نشانه زوال تدریجی اندیشه حاکم بر غرب و سیاست های استعماری و استکباری دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خو د با اشاره به سفر هفته گذشته رییس جمهور و هیات دولت به استان اردبیل اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه اردبیل در استقبال از خادمان ملت سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: سومین سفر هیأت دولت به استان اردبیل با برکات زیادی همراه خواهد بود که در آینده شاهد تحولات گسترده در بخش های مختلف خواهیم بود.

وی خواستار همت مسؤولان اردبیل در اجرایی شدن مصوبات هیأت دولت در استان شد و خاطر‌نشان کرد: تسریع در اجرای پروژه راه آهن میانه ـ اردبیل ـ پارس آباد، مدیریت منطقی بر سدها و صنعتی شدن استان اردبیل خواست مردم اردبیل است که رییس جمهور نیز بر آنها تأکید دارد./935/پ201/س
ارسال نظرات