۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۸۴۴۷
امام جمعه امیدیه:

عزت نظام اسلامی در پرتو حمایت و مجاهدت مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه عزت نظام اسلامی را در پرتو حمایت مردم از مسؤولان نظام دانست و گفت: هدف دشمن از سیاه نمایی فعالیت های مسؤولان ایجاد فاصله بین ملت و دولتمردان نظام اسلامی است.
امام جمعه اميديه، حجت الاسلام بوعلي


حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تبلیغات سوء دشمنان در برهه‌های مختلف نظام اشاره کرد و بیان داشت: هدف و خواسته اصلی دشمنان نظام اسلامی، جدایی مردم از نظام و مسؤولان آن است.

وی در ادامه ثبات و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشأت گرفته از دین مبین اسلام دانست و ابراز داشت: قصد دشمن زیر سؤال بردن و خدشه‌دار کردن اعتماد مردم به نظام و مسؤولان آن است.

امام جمعه امیدیه در بخش دیگری از سخنان خود نظام جمهوری اسلامی را نظامی پیشرو و موفق در عرصه‌های مختلف جهانی عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال طراحی توطئه هایی علیه نظام اسلامی جهت جلوگیری از پیشرفت‌های ایران اسلامی بودند؛ از این رو مسؤولان باید تلاش خود را جهت خنثی‌کردن فتنه‌های آنان بیشتر کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به شایعات دشمنان جهت سیاه نمایی فعالیت‌های مسؤولان نظام تصریح کرد: دشمنان نظام همواره با هر ترفندی در کمین جهت ایجاد تفرقه و تردید بین مردم و مسؤولان نظام بودند تا خدمات و فعالیت‌های کارگزاران نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام بوعلی مردم به ویژه اصحاب رسانه و صاحبان قلم را به هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان فرا خواند و افزود: استکبار جهانی هیچ‌گاه موافق پیشرفت‌های نظام اسلامی نیست و دشمنی خود را به شکل‌های مختلف انجام می‌دهد تا بتواند دستاوردهای نظام اسلامی را متوقف کند.

وی ادامه داد: مسؤولان نظام باید خدمت و فعالیت خود را نسبت به مردم در راستای تحقق عدالت اجتماعی انجام دهند؛ از این رو تا زمانی که عدالت اجتماعی و خدمت به مردم در جامعه تحقق نیابد، اعتماد مردم نسبت به مسؤولان سلب خواهد شد.

امام جمعه امیدیه در ادامه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در پرتو حمایت و مجاهدت مردم دانست و اظهار داشت: پیشرفت روز افزونی که امروز در نظام مقدس اسلامی شاهد آن هستیم، گواه پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه امیدیه در پایان به برخی از نواقص موجود در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: درایت رهبر معظم انقلاب جهت نامگذاری امسال به همت و کار مضاف در حقیقت خواست ایشان جهت جبران این کاستی‌ است جامعه‌ای ایده آل از نظام اسلامی را به جهانیان عرضه کنیم./945/ت302/س

ارسال نظرات