۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۸۴۵۴
امام جمعه آبادان:

عظمت ایران اسلامی در جهان مرهون حمایت مردم از نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان را مرهون حمایت‌های مردم از نظام دانست و گفت: استقبال مردم قم از رهبر معظم انقلاب نمونه بارز و برجسته وفاداری مردم به آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، استقبال مردم قم از رهبر معظم انقلاب را نمونه بارز و برجسته وفاداری مردم به آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر این که عشق و وفاداری مردم به اسلام و ولایت وصف‌ناپذیر است، اذعان داشت: پیروزی، عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان مرهون حمایت مردم از نظام است.

امام جمعه آبادان با بیان این که ولایت فقیه ضامن و حافظ ارزش های والای اسلامی است که افق و چشم‌اندازهای نظام را تبیین می‌کند، تصریح کرد: گاهی سخنان مقام معظم رهبری جنبه آگاهی و پیشگیری دارد تا دشمنان از هیچ روزنه‌ای جهت ایجاد شکاف بین مسؤولان و مردم استفاده نکنند.

وی با تأکید بر این که مردم در فتنه، جنگ و حصرهای اقتصادی، عشق، علاقه و پایبندی خود را به نظام اثبات کرده اند، ابراز داشت: ملت ایران، وفادارترین و پویا ترین مردم ایران در جهان هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان همچنین با بیان این که حضور رییس جمهور ایران در لبنان نمادی از ولایت و مقاومت بود اظهار داشت: با استقبال مردم لبنان از رییس جمهور ایران جهان اسلام به خود بالید و استکبار به انزوا کشیده شد؛ از این رو رهبر معظم انقلاب با بیان هشداری به موقع از غفلت امت اسلام جلوگیری می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمنان ابتدا توان و تلاش خود را جهت عدم تشکیل نظام اسلامی به کار می برد که در صورت عدم موفقیت، به برخورد فیزیکی جهت مقابله با آن روی می آورد، اذعان داشت: روی آوردن به عملکرد نرم‌افزاری که همانا سیاه‌نمایی فعالیت‌های سازنده مسؤولان است، از دیگر حیله‌های دشمنان جهت مقابله با نظام اسلامی است.

امام جمعه آبادان با تأکید بر این که مردم بر کارکردهای مسؤولان نظارت و از عملکردهای آنان آگاهی دارند، بیان داشت: سیاه‌نمایی رسانه‌های غربی و تبلیغات کشورهای غربی تأثیری بر دیدگاه‌های ملت ایران ندارد؛ از این رو مسؤولان باید با حفظ اتحاد و همدلی از میدان دادن به دشمنان خودداری کنند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی ادامه داد: مسؤولان و نهادهای حامی نظام باید کارکردهای دولت را به مردم یادآور شوند؛ چرا که این موفقیت ها در برابر هجوم، تحریم و فتنه های مختلف حاصل شده است./945/ت302/س
ارسال نظرات