۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۸۸۴۶۹
در نمایشگاه قرآنی مازندران؛

جلد 21 تفسیر تسنیم آیت الله جوادی آملی عرضه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جلد 21 تفسیر تسنیم حضرت آیت الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران در بابل عرضه خواهد شد.
تفسير تسنيم
قاسم عزیززاده گرجی، مدیر ششمین نمایشگاه صحیفه سبز مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، گفت: جلد 21 تفسیر تسنیم حضرت آیت الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران در بابل عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به این که صد غرفه در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز بابل وجود دارد، افزود: در حاشیه نمایشگاه نیز برنامه های جنبی از قبیل بخش حجاب و عفاف، دفاع مقدس، کودکان و نوجوانان، قصه گویی، پخش فیلم در نظر گرفته شده است.
 
عزیزاده افزود: این نمایشگاه با هدف نشر فرهنگ غنی قرآنی برپا شده و هرساله نیز یکی از استقبال کنندگان اصلی برای برپایی این نمایشگاه خود مردم هستند.

مدیر ششمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز یادآورشد: یکی از مزیت‌های این نمایشگاه تخفیف ویژه بیست درصد برای کتاب و تا حدودی بدلیل حضور مستقیم ناشران تا مرز 60 درصد تخفیف است.

وی ادامه داد: بدلیل استقبال بی نظیر از ناشران و مؤوسسات برای حضور در نمایشگاه، این بار غرفه ها با انتخاب ما انجام شد تا با کیفیت بهتری برای ارایه محصولات قرآنی اقدام شود.

مدیر مرکز دارالقران امام حسن مجتبی (ع) بابل خاطرنشان کرد: در بخش نرم افزاری مرکز تحقیقات علوم اسلامی قم که بزرگترین تولید کننده نرم افزار علوم قرآنی در سطح خاورمیانه است، حضور دارد.

وی اضافه کرد: همچنین انتشارات صدرا و نیز انتشارات اسرا نیز برای ارایه محصولات در ششمین نماشیگاه سراسری فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مصلی بابل شرکت دارد.

مدیر ششمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز بیان داشت: هجمه ها ی دشمنان در اهانت به کتاب مقدس مسلمانان هیچ تأثیری در نگرش دینی مردم نخواهد داشت ضمن این که استقبال مردم در ساعت های اولیه افتتاح نمایشگاه نیز خوب است.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه سراسری فرهنگی قرآنی صحیفه سبز از روز گذشته آغاز و تا هفتم آبان ماه برای بازدید علاقمندان دایر است./950/پ202/الف
ارسال نظرات