۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۸۸۵۰۱
امام جمعه هشترود:

استقبال تاریخی مردم قم از رهبری، تجلی وحدت و بصیرت ملی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هشترود با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال بی‌نظیر طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از ایشان گفت: استقبال عظیم مردم قم از رهبری تجلی وحدت، بصیرت ملی بود.
رهبر معظم انقلاب
حجت الاسلام عبدالحمید واعظی، امام جمعه هشترود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال بی‌نظیر طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از ایشان اظهار داشت: این استقبال و حضور بی‌نظیر نشان داد که همچنان پایه‌های نظام اسلامی پیوندی ناگسستنی با ولایت و حاکمیت اسلام دارد.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه های غربی پیش از سفر مقام معظم رهبری به قم تصریح کرد: پایگاه عمیق و عظیم ولایت در دل مردم موجب شده که همه به آینده این نظام امیدوار بوده و بیش از گذشته در تعالی آن بکوشند.

حجت الاسلام واعظی با اشاره به ضرورت تقویت تحکیم وحدت ملی و ارتقای انسجام جامعه اسلامی افزود: آنهایی که فکر می‌کنند با دروغ‌پراکنی و فتنه‌افکنی‌ها بین مردم، نظام ولایی و حاکمیت اسلام می‌توانند تفرقه ایجاد کنند، سخت در اشتباه هستند، چرا که مسیر این انقلاب مسیر مشخص و روشنی است که هیچ تزلزل و خللی در آن وارد نیست.

وی خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از شکست دشمنان، در پذیرش نظام غرب مبنی بر تعهدات ایران اسلامی در خصوص انرژی هسته‌ای بود، این دعوت به مذاکره نشان می‌دهد که پایگاه و جایگاه نظام سلطه رو به تزلزل و تضعیف است.

امام جمعه هشترود با بیان این که سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به قم این حقیقت را ثابت کرد که ملت ایران همچنان بعد از 31 سال وفادار به نظام، ارزش‌های اسلامی و خط ولایت هستند، خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین ثمره و شاخصه نظام اسلامی ولایت‌پذیری مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که استقبال عظیم مردم قم از رهبری تجلی شعور، بصیرت اسلامی و نشاط ملی بود، ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری به قم و سفر رییس جمهور به لبنان این واقعیت را به اثبات رساند که شالوده نظام استکباری شکسته است و ایران اسلامی به قطب تأثیرگذار منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام واعظی با بیان این که دشمنان از درک حقایق موجود در ایران عاجز هستند، گفت: امروز دنیا قدرت درک عشق به ولایت و سرسپردگی به آیین حقیقی اسلام را ندارد و هرگز نتوانسته است به ثمرات آن پی ببرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم تصریح کرد: امروز کشورمان مورد تهدید و هجمه بیگانگان است و تنها عاملی که می‌تواند این نظام را در برابر بیگانگان و سلطه‌گران واکسینه کند، وحدت ملی و تبعیت از رهبری است.

امام جمعه هشترود حضور مردم در صحنه را بسیار تأثیرگذار و عاملی در خنثی کردن فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا با برهم زدن تعادل و وحدت در جامعه به اهداف شوم خود برسند اما ملت ما هرگز اجازه تحقق چنین اندیشه‌ای را به دشمنان نمی‌دهند./935/ت302/الف
ارسال نظرات