۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۸۵۵۰

تجلیل امام جمعه اصفهان از استقبال بی‌نظیر مردم از رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان از استقبال بی‌نظیر مردم استان قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلیل کرد.
استانداري اصفهان تصاوير هوايي استقبال از رهبر معظم انقلاب در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، عصر روز گذشته در استانداری اصفهان برگزار شد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد رییس شورای فرهنگ عمومی این استان در ابتدای این جلسه با مفید توصیف کردن سفر رییس جمهور به لبنان، گفت: این سفر بسیار مفید بود و برکات فروانی برای نظام اسلامی به دنبال دارد.

وی به استقبال پر شور مردم قم از سفر رهبر انقلاب به این استان اشاره کرد و افزود: با اینکه صدا و سیما تلاش خود را برای به تصویر کشیدن لحظه های تاریخی این حضور، به کار گرفت؛ ولی عظمت و شکوه اقشار مختلف مردم و روحانیت به تصویر کشیدنی نبود.

در ادامه اعضای جلسه در نخستن دستور کار خود به بررسی سامانه اطلس فرهنگی استان پرداختند.

نعمت الله اکبری مشاور پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه در مدت سه سال طراحی سامانه اطلس فرهنگی استان بیش از بیست و یک هزار عنوان در ذیل 31 مولفه جمع آوری شده است، گفت: طراحی این سامانه می تواند یکی از گام های اساسی برای اجرایی کردن مهندسی فرهنگی مد نظر رهبر انقلاب باشد.

وی طراحی سامانه اطلس فرهنگی شهر را یکی از زیر ساخت های آمایش فرهنگی دانست و افزود: استان اصفهان در این مسیر پیشگام بوده و این سامانه در کشور منحصر به فرد است. طراحی این سامانه کمک شایانی به برنامه ریزان فرهنگی کشور برای تدورین برنامه های آینده خواهد کرد.

گفتنی است،‌ دومین دستور کار جلسه این هفته شورای فرهنگ عمومی شهر اصفهان، تجلیل از حجت الاسلام حججی به عنوان خادم نمونه فرهنگی شهرستان نجف آباد بود./965/پ202/ص
ارسال نظرات