۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۸۵۸۷
استاندار گلستان:

تبیین جایگاه رهبری از مهم ترین وظایف کارگزاران جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گلستان گفت : حفظ و تبیین جایگاه رهبری یکی از وظایف اصلی و مهم همه کارگزاران و مدیران جامعه اسلامی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
استاندار گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان، امروز در جلسه ستاد غدیر در استانداری، با بیان این که حفظ و تبیین جایگاه رهبری یکی از وظایف اصلی و مهم همه مدیران و مسؤولان است که باید مورد تأکید قرار گیرد، گفت: این امر مهم باید در دهه امامت و ولایت بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با ادبیات روز بیان شود و مبادا کوتاهی ما باعث تکرار تاریخ شود.

وی با اشاره به جریان فتنه سال گذشته در کشور تصریح کرد: در عصر حاضر دشمن سلاح گرم زمین گذاشته و با نفوذ در عوامل داخلی، فراد استحاله شده و خودفروخته در حال مقابله با نظام و از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در میان مردم هستند.

استاندار گلستان تأکید کرد: همه موظفیم بر روی مبانی نظام و ارزش های اصیل اسلام ناب که امام راحل بر روی آنها تأکید داشتند، ایستادگی و از آنها حفاظت و پاسداری کنیم.

قناعت با اشاره به این که افراد باید از کسانی که از جنبه های معنوی و روحانی بالاتری برخوردار هستند بهره مند شوند و اطاعت کنند، ادامه داد: رهبر جامعه اسلامی و کسی که فرماندهی حکومت اسلامی را برعهده دارد هم این گونه هستند.

استاندار با اشاره به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر به عنوان دو عید بزرگ برای همه مسلمانان افزود: غدیر از آن جا برای مسلمانان اهمیت دارد، چون امام علی (ع) در گسترش جهان اسلام نقش و جایگاه ویژه ای داشتند و علاوه بر جایگاه والای معنوی و دینی به عنوان فرمانده حکومت جهان اسلام مطرح بودند.

وی تأکید کرد: تبلیغ فرهنگ غدیر و تببین جایگاه آن در وحدت جوامع اسلامی یکی از وظایف اصلی ما است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گلستان با بیان این که موضوع غدیر باید در سطح استان به صورت گسترده و همه گیر پیگیری شود، خاطرنشان کرد: باید همزمان عید سعید قربان و عید سعید غدیر دو همایش بزرگ استانی با حضور سخنرانان برجسته از تهران و قم و همچنین اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار شود.

وی با تأکید بر راه اندازی ستادهای غدیر در شهرستان از سوی فرمانداران، ادامه اد: دستگاههای اجرایی نیز موظف هستند تا با فرمانداران همکاری های لازم را به عمل آورند./950/پ202/الف
ارسال نظرات