۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۸۵۹۴
امام جمعه دزفول:

سفر رهبر معظم انقلاب به قم، راه نفوذ دشمنان را بست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به اهمیت سفر رهبر معظم انقلاب به قم گفت: این سفر دستاوردهای بسیار مهمی برای کشور و نظام به همراه ‌داشته است.
استقبال از مقام معظم رهبري در شهر قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم بسیار ارزشمند و تحول آفرین بوده و برکات زیادی برای پیشرفت و بالندگی کشور به همراه خواهد داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول در ادامه خاطر‌نشان کرد: حوزه علمیه و روحانیت جایگاه و پایگاه اصلی مبارزه با شاه مخلوع بود و انقلاب اسلامی از قم به رهبری امام راحل‌(ره) آغاز شد؛ از این رو حوزه علمیه و شهر قم به عنوان ام القرای جهان اسلام و تشیع جایگاه ویژه ای دارند.

امام جمعه دزفول گفت: رهبر معظم انقلاب به قم سفر کردند و متناسب با شرایط روز و هجمه دشمن در یک برنامه کامل جامع و فراگیر نقشه ادامه راه را برای مردم، روحانیت و مسؤولان کشور تبیین و ترسیم کردند؛ از این رو سفر ایشان سبب بسته‌شدن راه‌های نفوذ دشمنان به کشور ایران اسلامی شد.

وی افزود: امیدواریم مرحله جدید در روند پیشرفت و پیشبرد انقلاب اسلامی پس از این سفر آغاز و با رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بتوانیم انقلاب اسلامی را به پیش بریم و دشمنان را وادار به عفب نشینی کنیم.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته تربیت بدنی بر نهادینه شدن ورزش با محوریت فرهنگ و نظم در جامعه تاکید و با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگی خواستار افزایش اعتبارات بخش فرهنگی شهرستان دزفول شد و بر تشکیل و تقویت ستادهای غدیر و محرم در این شهرستان تأکید کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات