۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۸۶۰۲
فرمانده سپاه قم:

بسیجیان هوشیارتر از هر زمانی، آماده دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم، توانمندسازی فردی و جمعی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، گرفتن تصمیم درست و عمل به تکلیف را از جمله مهم ترین لوازم بصیرت عنوان کرد و بسیج را آماده تز از هر زمان دیگری برای دفاع از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ارزش های اسلامی و دینی دانست.
سردار ابراهيم جباري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم، پیش از ظهر یک شنبه در دیدار هزاران نفر از بسیجیان این استان، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)حضرت معصومه (س)، با قدردانی از حضور با برکت مقام معظم رهبری، سلام همه بسیجیان استان را به محضر ایشان تقدیم و برای رهبر انقلاب آرزوی طول عمر و دوام توفیق کرد.

وی با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور این حوادث را محصول بی‌تقوایی جمعی از بیماردلان دانست و تاکید کرد: این فتنه و حوادث زمینه، فرصتی را برای بسیجیان ایجاد کرد تا ایمان و عمل خود را امتحان کنند.

سردار جباری بیان داشت: ما سرافرازانه می گوییم که فرزندان بسیجی این مرز و بوم در فتنه ای که به وجود آمد و پای بسیاری از افراد نیز در آن لغزید، هیچ گاه دچار لغزش نشدند و همواره بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: با فراگیر شدن غبار فتنه، مسابقه عمل به تکلیف در بین بسیجیان شروع شد و خوشبختانه آنها از این آزمون نیز موفق و سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم  بیان داشت: بسیجیان استان قم در مقایسه با دیگر شهرهای کشور از ویژگی ممتاز و برجسته هم نشینی با علما و مراجع و حوزه های علمیه نیز برخوردار هستند و در واقع بسیجیان این شهر جهاد و بصیرت را با هم در آمیخته اند.

 وی گفت: در شهر مقدس قم هزاران بسیجی جان برکف و عاشق ولایت حضور دارند و خود را برای ایفای نقش و رسالت در هر عرصه و صحنه ای آماده کرده اند.

سردار جباری  با تاکید بر ضرورت بصیرت و هوشیاری در برابر نقشه های دشمنان ابراز داشت: معنای بصیرت که مقام معظم رهبری نیز بارها بر آن تاکید کرده اند، توانمندسازی فردی و جمعی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، گرفتن تصمیم درست، عمل به تکلیف و شناخت جبهه دوست از دشمن است. 

وی  اظهار داشت: هرچند امروز فتنه ها و نقشه های دشمنان پیچیده تر شده است، اما فرزندان بسیجی رهبر فرزانه و محبوب انقلاب اسلامی مهیاتر از هر زمانی برای حضور در صحنه دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با تحلیل فتنه بعد از انتخابات، تصریح کرد: در این حوادث، هدف دشمنان براندازی نظام اسلامی بود و اشتباه محاسبه برخی از مدعیان در داخل کشور نیز باعث این حوادث شد و اینها خیلی زود ماهیت خود را آشکار ساختند و به صف دشمنان نظام اسلامی پیوستند.

سردار جباری، تاکید کرد: ملت ایران و آحاد مختلف بسیجیان، نقشه ها و توطئه های دشمنان را به خوبی می دانند و مردم قم نیز که حماسه هایی همچون 19 دی، نهم دی و 27 مهرماه را خلق کردند، اکنون نیز گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی خود را مهیای آوردگاه های پرخطرتری کرده اند.

وی در پایان تغییر در الگوهای نظری و فکری را از جمله دسیسه های دشمنان عنوان و تاکید کرد: بسیجیان استان قم گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی و توجه به آموزه های دینی و بهره گیری از محضر بزرگان و علما می توانند در برابر هر نقشه دشمنان مقابله کنند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات