۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۸۸۶۱۴
مسؤول حوزوی طرح معراج خوزستان:

طرح معراج در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزوی طرح معراج خوزستان، طرح معراج را اقدامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط حوزه علمیه با جوانان دانست.
حجت الاسلام عليرضا قرباني، مسؤول حوزوي طرح معراج خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، مسؤول حوزوی طرح معراج خوزستان، ظهر امروز در آیین افتتاح طرح معراج خوزستان اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با برقراری حوزه علمیه و جوانان زمینه اجرای طرح را فراهم کرد؛ از سال گذشته نیز با همکاری حوزه علمیه و سازمان آموزش و پرورش طرح بصیرت با همکاری حوزویان در مدارس اجرا شده است.

مسؤول طرح معراج خوزستان، خاطر‌نشان کرد: این طرح خروجی مناسب و موفقی داشته است و باعث شد که اجرای طرح معراج ارائه شود؛ البته با اشراف نماینده ولی‌فقیه و همکاری آموزش و پرورش، هماهنگی مناسبی صورت گیرد.

حجت الاسلام قربانی افزود: ستاد راه‌اندازی شده نیز در بخش‌های متعددی تشکیل ‌شد و در چهار ماه گذشته جلسات متعددی در استانداری و حوزه علمیه برگزار شد؛ نتیجه این طرح تاکنون عضویت 145 نفر از مدارس راهنمایی و دبیرستان اهواز  است؛ این طرح قابل توسعه است و تا پایان سال تحصیلی افرادی که تمایل دارند می‌توانند پس از شرکت در دوره آمادگی، در طرح شرکت ‌کنند.

وی افزود: همدلی و همکاری عوامل مؤثر طرح در تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در به ثمر رسیدن طرح مؤثر خواهد بود و امیدواریم شاهد ادامه این همدلی باشیم؛ امیدواریم مدیران مدارس نیز مشارکت کنند تا این طرح را به عنوان ارتباط دهنده نهاد آموزش و دین، بیش از گذشته مدنظر قرار دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات