۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۸۸۶۸۳
نماینده مجلس:

اسلام منهای روحانیت و سیاست در مقابل کشور‌های سلطه گر، خنثی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغ تز اسلام منهای روحانیت از سوی دشمنان نظام اسلامی گفت: اسلام منهای روحانیت و سیاست، اسلامی خنثی و بدون ضرر برای کشورهای سلطه گر است.
حجت الاسلام محمد سادات ابراهيمي نماينده مردم شوشتر، گتوند وشادگان در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر، گتوند و شادگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی در تبلیغ تز اسلام منحای روحانیت در برخی از کشور های اسلامی، اظهار داشت: اسلام منهای روحانیت و سیاست، اسلامی خنثی و بدون ضرر برای کشور های سلطه گر است؛ از این رو با اجرای این طرح در صدد رسیدن به اهداف شوم خودشان هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی، به رهنمود های مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: بیانات مقام معظم رهبری حاکی از ضرورت و اهمیت پرداختن به حربه های دشمنان بر علیه نظام است؛ از این رو همه مسؤولان و دولتمردان هوشیار و آگاه باشند که فریب حربه های مستکبران را نخورند.

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به عدم توان نظامی دشمنان در مقابل ایران اسلامی، گفت: دشمنان ایران اسلامی به دلیل عدم برخورد نظامی با ایران در تلاش هستند تا از طریق جنگ نرم و استحاله فرهنگی به آرمان ها و ازرش های مقدس ایران اسلامی حمله کنند.

وی در ادامه با تأکید بر هوشیاری نخبگان و مسؤولان در برابر حربه های دشمنان، تصریح کرد: همه نخبگان و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی باید با بررسی و تحلیل عملکرد های دشمنان و شناساندن آن ها به جوانان و آحاد جامعه، آن ها را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنند.

عضو مجلس شورای اسلامی، با بیان این که دشمنان طرح اسلام منهای روحانیت را از سال های آغازین انقلاب آغاز کرده اند گفت: امروزه پس از سی سال، دین ثابت کرده که توانایی اداره کشور را دارد و نه تنها کشور ما بلکه برخی از دولت های جهان به این نتیجه رسیده اند که تنها راه مبارزه با نظام سلطه همراه شدن دین با سیاست است.

وی با اشاره به تهدید های دشمنان علیه نظام اسلامی، خاطر نشان کرد: تهدید های مستقیم همواره به نفع اسلام و نظام بوده و موجب پدیدار شدن چهره خبیثانه مستکبران برای جهانیان شده، اما تهدید ها و حملات غیر مستقیم که از مهمترین اقدامات دشمنان به شمار می آید بسیار مهم بوده و باعث از منحرف شدن جوانان می شود از این رو مسؤولان و نهاد های فرهنگی باید هوشیار و آگاه باشندکه مبادا جوانان این نظام و انقلاب از راه اسلام منحرف شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی، در پایان سخنان خود با بیان این که مهمترین معیار و ملاک برای حفظ وحدت پیروی از ولایت فقیه است، ابراز داشت: همه آحاد جامعه باید در راستای اجرای رهنمود های رهبری تلاش کنند و افرادی که خود را پیرو و دوستار نظام می دانند باید ولی فقیه را به عنوان محور قرار دهند و به رهنمود های او توجه کنند که سعادت جامعه در گرو پیروی از ولایت فقیه است./945/ت302/الف
ارسال نظرات