۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۸۶۸۸
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

طرح آمریکا در لبنان هرگز روی پیروزی را نخواهد دید

خبرگزاری رسا، شیخ خضر نورالدین مقاومت و سلاح مقاومت را تنها راه امید حقیقی برای آزادسازی کامل فلسطین اشغالی دانست و با تاکید بر اینکه طرح آمریکا در لبنان هرگز روی پیروزی را نخواهد دید، خواستار وحدت ملی فلسطینی ها شد.
شيخ خضر نورالدين
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خضر نورالدین، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم بیست و سومین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی در مخیم رشیدیه، مقاومت و سلاح مقاومت را تنها راه امید حقیقی برای آزادسازی کامل فلسطین اشغالی دانست و گفت: طرح آمریکا در لبنان هرگز روی پیروزی را نخواهد دید و مقاومت به نقش خود در پاسداری از لبنان و حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

این عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر ضرورت وحدت فلسطین و جست و جوی راهکاری مناسب برای وحدت بخشی به گروه ها و طیف های مختلف لبنانی، تمامی گروه های فلسطینی که در راستای حفظ دستاوردهای شهدای گرانقدر فلسطین تلاش می کند را به پاسداری از حقوق فلسطینی ها فراخواند.

از سوی دیگر، جهاد طه، نماینده جنبش حماس با بی ثمر خواندن تکیه بر جامعه بین الملل، خواستار در پیش گرفتن راه مقاومت و اراده استوار برای بازپس گیری حقوق قانونی فلسطینی ها و حفظ وحدت ملی و دفاع از مسجد الاقصی و بیت المقدس شد و افزود: ما باید خود مساله را دنبال کنیم؛ چرا که طرح آمریکا به دنبال نهادینه کردن چند دستگی در فلسطین است./ج
ارسال نظرات