۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۸۸۷۱۳

برگزاری اختتامیه شب شعر دفاع مقدس در حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ برگزیدگان نخستین شب شعر دفاع مقدس حوزه علمیه خراسان هفتم آبان ماه معرفی می‌شوند.
دفاع مقدس
حجت الاسلام محمدعلی خیرآبادی، مسوول دفتر امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین فراخوان شب شعر دفاع مقدس حوزه علمیه خراسان در قالب اردوی همت و تلاش در منطقه تفریحی گلمکان مشهد برگزار می شود.

وی با بیان این‌که فراخوان آثار این برنامه از ابتدای شهریورماه آغاز شده بود، افزود: در مدت دوماه فراخوان بیش از بیست اثر از طلاب و روحانیان استان‌های خراسان دریافت شده است که در هر یک از رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو و قطعه ادبی از پنج نفر تقدیر خواهد شد.

مسؤول دفتر امور ایثارگران حوزه علمیه خراسان، تکریم شهدا و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعداد شعر و سخنوری روحانیان را هدف این برنامه دانست و افزود: از آنجا که به فرموده رهبر معظم انقلاب تجلیل در زبان هنر ماندگارتر است بر آنیم گامی هرچند کوچک در عرصه تکریم و بزرگداشت شهدا برداریم.

حجت الاسلام خیرآبادی با بیان این‌که این فراخوان با همکاری مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه شب شعر دفاع مقدس حوزه علمیه خراسان جمعه هفتم آبان ‌با حضور ایثارگران روحانی در منطقه تفریحی گلمکان مشهد برگزار می‌شود./930/پ202/س

ارسال نظرات