۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۸۸۷۴۲

جشنواره بزرگ قرآنی در هندیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هندیجان از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در این شهرستان خبرداد.
قرآن
سید لطف‌الله جوادی، مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هندیجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در این شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش‌های اسلامی بر اساس عمل به دستورات قرآن و مقابله با حرکت زشت و موهن قرآن سوزی که با مدیریت و پشتیبانی آمریکا و صهیونیست انجام شد، یکی دیگر از اهداف این جشنواره است. 
 
مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هندیجان افزود: ارگان‌های مختلف دولتی باید برای مقابله با این عمل وقیحانه، ترویج فرهنگ قرآن را در دستور کار خود قرار دهند؛

جوادی یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی در هندیجان را ارج نهادن به کلام گهربار قرآن کریم عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا شناسایی و حمایت از استعدادهای قرآنی جوانان و بسترسازی برای فعالیت‌های قرآنی نیز در دستور کار قرار دارد.

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هندیجان با بیان این که این جشنواره ساعت 19روز چهارشنبه (فردا) در سالن اجتماعات خلیج‌فارس شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد؛ ادامه داد: در این جشنواره سه قاری ممتاز کشوری و دو حافظ کل قرآن حضور خواهند داشت که به تلاوت آیاتی چند از این معجزه الهی می‌پردازند.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف بخش عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی هدایت معنوی کارکنان نیروی انتظامی بوده و بهترین منبع برای دستیابی به این هدف مهم و ارزشی، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی است./945/پ202/الف
ارسال نظرات