۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۸۸۷۶۶

راه‌اندازی ستاد غدیر در شهرستان شبستر

خبرگزاری رسا ـ ستاد غدیر شهرستان شبستر در آستانه سالروز ولایت مولای متقیان علی(ع) راه اندازی خواهد شد.
اكمال دين در غدير حقيقتي انكارناپذير
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، شب گذشته در جلسه راه‌اندازی ستاد غدیر خم شهرستان شبستر، واقعه غدیر را مسأله‌ای حیاتی و ثمر بخش عنوان کرد و گفت: حضرت علی(ع) نه یک شخص بلکه یک مکتب است و امروز فضای کشور در جهت تبیین ویژگی های آن حضرت و انعکاس مسئله غدیر به جامعه به عنوان یک الگوی تمام عیار است.

وی تأکید کرد: تبیین مسأله ولایت، عنصری کلیدی در اسلام به عنوان ضامن دین و نگهدارنده همه واجبات و مستحبات مثبت است.

امام جمعه شبستر، راه‌اندازی ستاد غدیر در این شهرستان را یک حرکت مبارک برشمرد و اظهار امیدواری کرد: در این دهه شاهد برنامه های متنوع در شهرهای دهگانه منطقه باشیم.

حجت الاسلام محمدزاده در ادامه با بیان اینکه بخش وسیعی از تلاش و برنامه ریزی دشمنان در جهت خدشه وارد کردن به مسأله غدیر است، خاطر‌نشان کرد: همه اعضای ستاد غدیر بایستی با برنامه های سنجیده و حساب شده و به دور از هر گونه افراط و تفریط و در شان ائمه اطهار(ع)، برنامه های این دهه را پربارتر برگزار کرده و در برنامه های تبلیغاتی، عید غدیر را با عنوان عنوان عید الله اکبر برجسته کنند تا مسأله غدیر در جامعه به بهترین صورت انعکاس پیدا کند.

در ادامه مراسم، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر به عنوان دبیر ستاد غدیر این شهرستان، گزارشی از چگونگی اجرای برنامه‌ها ارائه کرد.

گفتنی است، جلسه ستاد غدیر خم شهرستان شبستر با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان شبستر و مسؤولان ادارات شهرستان و شهرداران این منطقه برگزار شد./935/د102/س
ارسال نظرات