۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۸۸۸۱۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سفر رهبر انقلاب به قم فصل جدیدی از تحول و اقتدار را برای نظام رقم زد

خبرگزاری رسا ـ اسماعیل کوثری گفت: تاکید مراجع تقلید،علما و روحانیان حوزه بر میثاق خود با رهبری و حضور حماسی مردم پایتخت معنویت کشور بیانگر فصل نوینی در جامعه ولایی ایران است.
محمد اسماعيل کوثري
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران،ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با تاثیر سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم در جامعه اسلامی اظهار داشت: تاکید مراجع تقلید، علما و روحانیان حوزه بر میثاق خود با رهبری و حضور حماسی مردم پایتخت معنوی کشور بیانگر فصل نوینی در جامعه ولایی ایران است.

وی افزود: یکی از ره آوردهای سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به ام القرای انقلاب اسلامی ترسیم وحدت و همدلی جامعه علمی حوزه علمیه قم، مراجع تقلید و عموم مردم حماسه ساز قم با عمود خیمه نظام اسلامی ایران بود.

سردار کوثری با بیان اینکه این دستاورد بزرگ برای دشمنان قسم خورده نظام بسیار گران تمام شده گفت: دشمن و عناصر فریب خورده و جدا شده از نظام اسلامی بارها و بارها با تحلیل های غلط سعی داشتند تا اینگونه وانمود کنند که میان حوزه، مراجع و ولایت فقیه فاصله افتاده به همین خاطر این همایش بزرگ وحدت در سفر رهبری مایه ناراحتی و یاس شدید دشمنان و فتنه گران بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در سفر رهبر انقلاب به قم به تمام معنا نشان داده شد که ارتباط مردم با ولایت، ارتباطی عاشقانه و از سر تکلیف است از این رو بسیاری از خواب های بی تعبیری که خناسان از طریق رسانه ها مطرح می کردند پریشان از کار درآمد.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفر رهبر انقلاب به قم فصل جدیدی از تحول و اقتدار را برای نظام رقم زد افزود: به عقیده ما تاثیرات مثبت سفر معظم له به خاستگاه انقلاب و محل خیزش نهضت انقلابی در بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، روز به روز قابل رصد و مشاهده خواهد بود و دشمنان خواهند دید که انقلاب اسلامی در دهه سوم حیات خود وارد فصل جدیدی از تحول و اقتدار شده است. /955/ت302/ج

ارسال نظرات