۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۸۸۹۲۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

راه سعادت در گرو تقوا و بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: هر کس که در این دنیا توانست تقوای الهی پیشه کند، قهراً به بصیرت دینی، سیاسی و فرهنگی نیز نائل خواهد شد.
آرم سپاه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در جمع کارکنان سپاه ناحیه جلفا طی سخنانی در ارتباط با تهذیب نفس اظهار داشت: تهذیب نفس و تزکیه لازمه خودسازی است و کسی که به خودسازی رسید به‌راحتی می‌تواند در جهاد اکبر بر دشمن درونی و نفسانیات فایق آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: هر کس که در جهاد اکبر سربلند از آب بیرون آمد قهراً می‌تواند در مصاف با دشمن بیرونی نیز به افتخار پیروزی نائل شود.

وی در ادامه، خودسازی را برای یکایک بسیجیان و سپاهیان لازم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از راه‌هایی که انسان را در خودسازی به کمال می‌رساند، انس با قرآن و معارف اهل بیت (ع) است از این رو باید سعی شود در برنامه‌هایی که به این مناسبت تهیه می‌شود حضور فعال داشت و از فیوضات و برکات این قبیل برنامه‌ها غافل نشد.

حجت الاسلام ولایی در ادامه سخنانش با بیان اینکه راه سعادت در گرو تقوا و بصیرت است، تصریح کرد: هر کس که در این دنیا توانست تقوای الهی پیشه کند، قهراً به بصیرت دینی، سیاسی و فرهنگی نیز نائل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: این فرد در این صورت خواهد توانست خود را و جامعه‌اش را از فتنه‌های آخرالزمانی مصون نگه دارد.

وی افزود: از این رو بسیجیان باید دوشادوش آمادگی‌های نظامی و دفاعی، از ارتقای معنوی، سیاسی و فرهنگی نیز غفلت نورزند تا بتوانند از دستاوردهای انقلاب اسلامی که میراث شهدای والامقام است به خوبی صیانت و حراست کنند./935/د102/ص
ارسال نظرات