۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۸۹۳۱

همایش « مسجد و نماز » در میانه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش « مسجد و نماز » با هدف بررسی نقش روحانیت در احیای جایگاه مساجد و فریضه نماز در شهرستان میانه برگزار خواهد شد.
نماز و نيايش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در میانه، حجت الاسلام علی اصغر صیادی، رییس اداره تبلیغات اسلامی میانه صبح امروز در جمع متولیان فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: همایش « مسجد و نماز » به همت دانشگاه پیام نور واحد میانه و با همکاری ستاد اقامه نماز و سایر نهادهای فرهنگی به زودی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: طی این همایش نقش روحانیت و ائمه جماعت در احیای جایگاه واقعی مساجد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام صیادی با بیان اینکه همایش « مسجد و نماز » با حضور ائمه جماعات مساجد شهری و روستایی شهر میانه همراه خواهد بود، گفت: این همایش با هدف بررسی مسائل و مشکلات ائمه جماعات مساجد برگزار می شود.

وی همچنین بر آشنایی روحانیان با اطلاعات روز و شیوه های نوین تبلیغی تاکید کرد و اظهار داشت: مخاطب شناسی یکی از مهمترین اصول لازم برای جذب جوانان به مساجد است

لازم به ذکر است، از مصوبات این نشست انتخاب و یا تمدید فعالیت هیئت امنای مساجد زیر نظر کمیته ای متشکل از نماینده امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضاء بود.

بنا بر این گزارش؛ همایش حجاب و عفاف نیز با همکاری دانشگاه پیام نور، اداره تبلیغات اسلامی و برخی نهاد های شهرستان میانه 25 آبان سال جاری برگزار می شود./935/پ202/ص
ارسال نظرات