۰۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۸۹۴۴
آیت‌الله نوری همدانی:

ملت ایران هوشیارانه از انقلاب و ولایت فقیه دفاع می کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تجلیل از نقش آفرینی های ملت ایران در صحنه های مختلف، آنان را حامی و وفادار به نظام اسلامی و ولایت فقیه خواند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر پنج شنبه ششم آبان ماه، در دیدار اقشار مختلف مردم، انقلاب اسلامی را یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی بر ملت ایران دانست و با بیان اینکه همه باید قدردان انقلاب و ولایت فقیه باشیم اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران شرایط بسیار بدی داشتند، اما با حرکت امام راحل بیدار شدند و رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی شرایط به گونه ای بود که حتی کوچک ترین مسائل کشور نیز با دخالت نیروهای بیگانه و آمریکا انجام می شد، اما بحمدلله با پیروزی انقلاب اسلامی که با همراهی و پشتیبانی همه جانبه مردم به دست آمد، شرایط کشور دگرگون شد و مردم خود همه کاره و صاحب کشور و نظام شدند.

این مرجع تقلید با تحسین وفاداری بی نظیر ملت ایران به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران در همه صحنه ها به بهترین شکل ممکن نقش خود را ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان با نقشه‌های متعدد به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده و هستند، بصیرت را عامل مهمی در مقابله با نقشه های دشمنان دانست و تاکید کرد: باید با هوشیاری در برابر دشمنان، نقش و رسالت خود را در قبال انقلاب اسلامی به درستی انجام دهیم.

این مرجع تقلید، انقلاب اسلامی را عامل بیداری محرومان و مستضعفان جهان و درهم شکننده هیمنه استکبار جهانی خواند و یادآور شد: بحمدلله امروز امواج انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است و به برکت انقلاب محرومان و مستضعفان جهان بیدار گشته اند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، ولایت فقیه، مردم و ارزش های اسلامی را از مهم ترین ارکان انقلاب اسلامی برشمرد و با تجلیل از نقش آفرینی های متعدد ملت ایران در عرصه های مختلف تاکید کرد: مردم ما هموراه حامی نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده اند و هوشیارانه و آگاهانه از ولایت فقیه دفاع کرده و می کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم، در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قیام عاشورا و زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) دانست و گفت: بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سکاندار کشتی انقلاب هستند و به خوبی این کشتی را در برابر امواج سهمگین عبور داده و به ساحل سلامت رسانده اند. /924/پ202/ص

ارسال نظرات