۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۹۰۳۴
استاد حوزه و دانشگاه:

توجه به ارزش‌های الهی مدار اصلی زندگی مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین توکل گفت: تا زمانی که مسلمانان بر مدار ارزش‌های الهی زندگی می‌کنند هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را از دایره سعادت خارج کند.
توجه به ارزش‌های الهی مدار اصلی زندگی مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین توکل از اساتید حوزه و دانشگاه امروز در جمع پایوران و سربازان سپاه عاشورا ، با اذعان به این که تبریز مهد عدالتخواهی، مودت به اهل بیت و شجاعت است، اظهار داشت: مردم غیور خطه آذربایجان در طول تاریخ علی به ویژه دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که همیشه در برابر فتنه ها سربلند میدان بودند.

وی ادامه داد: این موضوع بیانگر آن است که آذربایجانی ها نماد عینی بصیرت، پاکدلی و غیرت هستند و حب ولایت علی و اولاد علی در وجود آنان نهادینه شده است.

استاد اخلاق حوزه و دانشگاه قم با بیان اینکه ولایت یک امانت بزرگ الهی است، تصریح کرد: امین بودن به این امانت با ارزش هر چند سنگین است، ولی باعث قرب و رضای الهی بوده و انسان را در رسیدن به سعادت دنیا و آخرت یاری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین  توکّل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دین مقدس اسلام ناب محمدی (ص) بعد از سپری نمودن چهارده قرن پرفراز و نشیب، 32 سال قبل توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حیاتی دوباره گرفت و به واسطه خون هزاران شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با صلابت به پیش می رود.

وی افزود: متاسفانه عده ای می خواستند با خیانت به امانت عظیم ولایت، علم و بیرق اسلام را سرنگون نموده و دشمن را شاد کنند که با جواب دندان شکن مردم ولایی و بصیر کشورمان مواجه شدند.

استاد اخلاق حوزه و دانشگاه در ادامه ضمن توصیه به قدردانی از نعمت ولایت تاکید کرد: موفقیت ملت مسلمان ایران برابر دشمنان اسلام و انقلاب با تاسی و عمل به سیره قرآن و اهل بیت میسر است.

وی گفت: تا زمانی که مسلمانان بر مدار ارزش های الهی زندگی می کنند هیچ قدرتی نمی تواند آنان را از دایره سعادت خارج نماید و این مسئله میسر نیست مگر در سایه پیروی از رهبری مدیر، مدبر، متقی، مومن و شجاع که خداوند ایشان را به ملت ایران هدیه کرده است./935/د102/س
ارسال نظرات