۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۸۹۱۶۳
آیت‌الله نوری همدانی:

تبعیت از رهبری و ولایت فقیه رمز اقتدار و عزت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، تبعیت از رهبری و ولایت فقیه را رمز اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست و بر ضرورت توجه آحاد مختلف جامعه به این مهم تاکید کرد.
آيت الله حسين نوري همداني آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر یک شنبه، در دیدار شماری از فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم را بسیار با برکت برای حوزه های علمیه و استان قم دانست و از حضور ده روزه ایشان در قم قدردانی کرد.

وی جایگاه شهر مقدس قم را در روایات و آموزه های دینی بسیار برجسته خواند و با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: در آخرالزمان بساط علم در قم پهن می‌شود و صدای اسلام ناب محمدی از این شهر مذهبی به گوش جهانیان می رسد.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، نقش بصیرت، علم و ایمان قوی را در مقابله با هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان بسیار مهم و برجسته دانست و تاکید کرد: در عصر گسترش ارتباطات و فناوری های نوین، هجمه به اعتقادات و ایمان مردم نیز از سوی استکبار جهانی و دشمنان اسلام افزایش یافته است.

این مرجع تقلید، با تاکید بر ضرورت تقویت بنیه های ایمانی و اعتقادی نسل جوان تاکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با تمسک به شیوه هایی از جمله ترویج سکولاریسم، لیبرالیسم و پلورالیسم به مقابله با اسلام برخاسته اند و ما باید با تقویت روحیه ایمانی، جوانان سرزمین خود را در برابر این هجمه ها بیمه کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی، تبعیت از رهبری و ولایت فقیه را رمز اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست و با یادآوری فرازهایی از بیانات و فرمایشات امام راحل مبنی بر ضرورت تبعیت از ولی فقیه گفت: آنچه تاکنون نظام اسلامی را از گزندها و مخاطرات نجات داده و از بحران ها عبور داده، ولایت فقیه و رهبری است.

این مرجع تقلید بیان داشت: کشور ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صاحب دستاوردهای فراوانی در عرصه های علمی، پزشکی، فناوری، هسته ای، کشاورزی و صنعتی شده است که همه این مسائل در سایه انقلاب اسلامی و هدایت های ولی فقیه و تلاش مسؤولان و مردم به دست آمده است.

وی در پایان با بیان اینکه همه باید قدردان و حافظ نظام اسلامی و رهبری باشیم تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمتی الهی بر ملت ایران است و خوشبختانه مردم ما تاکنون در عرصه های مختلف پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و امام و رهبری نشان داده اند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات