۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۸۹۲۳۹
امام جمعه تبریز:

سفر رهبر انقلاب به قم، تمام خواب و خیال های واهی دشمنان را باطل کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم، خواستار پیگیری منویات ایشان از سوی خبرگزاری رسا شد و این سفر مبارک را باطل کننده تمام خواب و خیال های واهی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز آيت الله شبستري
آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم را سفری بسیار با برکت توصیف کرد و از حضور گرم و ده روزه ایشان در شهر فقاهت و مرجعیت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قم برای حوزه های علمیه و این استان منشا خیر و دستاوردهای بیشمار بود تصریح کرد: با وجود جوسازی ها و سمپاشی هایی که رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب در خصوص سفر رهبر انقلاب به شهر مقدس قم و تلاش برای القای اختلاف بین نظام و مرجعیت داشتند، ما شاهد خلق حماسه های بی نظیری از عشق مثال زدنی مردم و روحانیت به ولایت فقیه و نظام اسلامی بودیم.

امام جمع تبریز تاکید کرد: استقبال پرشور و بی نظیر حوزویان، طلاب، علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم قم از مقام معظم رهبری تمام نقشه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را بهم ریخت.

این استاد حوزه علمیه تبریز تصریح کرد: با سفر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم و دیدارهای صمیمی که مراجع، علما و شخصیت های برجسته با ایشان داشتند، همه رؤیاها و خواب و خیال های باطل دشمنان از بین رفت.

امام جمعه تبریز یادآور شد: استقبال گرمی که علما و شخصیت های برجسته حوزوی از رهبر انقلاب صورت دادند و دیدارهایی که مراجع تقلید با حضرت آیت الله خامنه ای داشتند بسیار دلگرم کننده و امیدوار کننده بود.

آیت الله مجتهد شبستری در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با حوزویان، دانشگاهیان، بسیجیان، خانواده های شهدا و دیگر اقشار مردمی را بسیار حکیمانه و جامع خواند و از خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی خواست برای تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری تلاش کند.

وی با اشاره به ملاقات های صمیمانه و پرشور طلاب و روحانیان، نخبگان حوزه علمیه قم، اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه بویژه حوزویان موظف هستند بیانات و راهکارهای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند و نسبت به اجرایی کردن آن اهتمام جدی داشته باشند.

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: امیدواریم بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم مورد نظر و دقت قرار گیرد و همه مخاطبان فرمایشات ایشان به وظیفه خود عمل کنند و بیشترین بهره برداری را از بیانات و دیدگاه های جامع رهبر انقلاب داشته باشند. /924/ت301/ج
ارسال نظرات