۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۸۹۲۴۹
امام جمعه هریس:

بسیج دانش آموزی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هریس گفت: امروز دشمنان نظام با ایجاد شبهه، زیرسؤال بردن اعتقادات دینی و مخدوش کردن افکار نوجوانان و جوانان وارد میدان جنگ نرم شده اند و در این راستا بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی در خط مقدم مقابله با آنان هستند.
بسيج دانش آموزي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه هریس، روز گذشته در دیدار دانش آموزان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: بسیجیان دانش آموز، امروز میدان دار مقابله با دشمنان اسلام و ولایت هستند، از این رو بایستی در جنگ نرم آگاه و گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشند.

وی افزود: امروز دشمنان نظام با ایجاد شبهه، زیرسؤال بردن اعتقادات دینی و مخدوش کردن افکار نوجوانان و جوانان وارد میدان جنگ نرم شده اند و در این راستا بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی در خط مقدم مقابله با آنان هستند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سیزده آبان را روز نفی سلطه و روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام با دستانی خالی‌؛ اما با قلبی بزرگ، مرکز فساد و سفارتخانه آمریکا را که لانه جاسوسی ایالات متحده بود،‌ تسخیر کرد.

وی افزود: سی و شش هزار شهید دانش آمور، همچون چراغی ادامه راه را به نسل امروزی نشان داده‌اند و این انتظار به حق از بسیج دانش‌آموزی است که تحول آفرین باشند و در عرصه‌های مختلف علمی، اخلاقی و سیاسی میدان‌دار باشند.

امام جمعه هریس با بیان این نکته که آمریکاستیزی و دشمنی ملت‌ها با آمریکا و نظام سلطه پس از تسخیر لانه جاسوسی شدت گرفته است، گفت: سیزده آبان نقطه عطفی در معادلات سیاسی بین المللی بود و باید این روز را به عنوان مبدا استکبارستیزی ملت‌ها دانست.

حجت الاسلام احمدی خواستار آگاهی دانش آموزان بسیجی از ترفندهای رسانه ای دشمنان برای ضربه به ارزش‌های دینی جهان اسلام شد و اظهار داشت: دشمن‌شناسی صحیح و بصیرت سیاسی تنها در سایه ولایت مداری و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب میسر خواهد شد.

وی با تشریح نقش رهبری نظام در افشای توطئه‌های شوم دشمنان تصریح کرد: هر‌گاه ولایت فقیه وارد میدان شده‌اند، پیروزی قطعی و ذلت بدخواهان و معاندان نظام اسلامی حاصل شده است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات