۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۹۲۷۴
معاونت خواهران ستاد نماز جمعه تهران در بیانیه ای:

13 آبان نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاونت خواهران ستاد نماز جمعه تهران در بیانیه ای از آحاد و اقشار مختلف کشور برای حضور در راهپیمایی 13آبان دعوت کرد و این روز را نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران دانست.
راهپيمايي


به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت خواهران ستاد نماز جمعه تهران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز از آحاد و اقشار مختلف کشور برای حضور در راهپیمایی 13آبان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت جمهوری اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه ای افکند.

معاونت خواهران ستاد نماز جمعه تهران در این بیانیه تصریح کرده است: در آغازین سال های حاکمیت جمهوری اسلامی همان پیر فرزانه بود که حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر، تایید فرموده و آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب بهمن 57 دانست. جنبش دانشجویان پیرو خط امام باعث گردید صدای آزادیخواهی و استکبار ستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین بود که سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

این بیانیه می افزاید: گرامی داشت روز ملی 13 آبان یادآور سه حادثه پر اهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که باید همواره آن را پاسداشت و به نسل های آینده یاد آوری کرد. پیام 13 آبان حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اطاعت از رهبری است.

این بیانیه آورده است: معاونت خواهران ستاد نماز جمعه استان تهران با دعوت از آحاد و اقشار مختلف ایران، بویژه نسل بالنده ، شاداب و آینده ساز جوان کشور و زنان همیشه در صحنه انقلاب بر حضور پر شور و گسترده در آئین ها و مراسم گرامیداشت 13 آبانماه و روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمانهای امام (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی تاکید دارد. /901/د102/ع

ارسال نظرات