۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۸۹۲۷۵
امام جمعه شوشتر:

هیچ قدرتی را یارای شکست نظام اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر گفت: امروز ایران اسلامی در مسیر پیشرفت روزافزون قرار دارد و هیچ دشمنی قادر به شکست این نظام مقدس نیست، چرا که این نظام با تکیه بر مردم به جلو در حرکت است.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید جلیل محقق، امام جمعه شوشتر، شب گذشته در جمع بسیجیان نخبه و طرح ولایت با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت: بسیج جایگاهی مقدس است که دانش‌آموزان برای آن، حاضر به مقاومت خوب در تمرینات هستند و به این دلیل جوانان با ضمیری پاک در مسیر انقلاب قرار دارند.

وی با تاکید بر این که بسیج منشأ خدمات و تلاش‌های بسیار خوبی در کشور اسلامی بوده و در همه عرصه‌ها مؤثر و کارساز است و با حضور در صحنه‌ها زمینه‌ساز پیشرفت‌ها است؛ تصریح کرد: افتخار داریم که بسیجی هستیم و در مسیر هدایت و توسعه پشت سر ولی‌فقیه مصمم و ثابت‌قدم ایستاده‌ایم و از هر راهی برای خودکفایی کشور بسیجی‌وار حرکت می‌کنیم در عین حال، از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و به فضل خدا در مسیر توسعه کشور با شتاب گام برمی‌داریم.

حجت الاسلام محقق، دشمن را در برابر ملت ایران اسلامی شکست‌خورده خواند و اضافه کرد: توطئه‌های دشمن همواره نقش بر آب شده و قادر نیست کاری علیه نظام انجام دهد؛ از این رو در برابر همه تلاش های دشمن، هوشیاری و بیداری ملت ایران و استفاده از فرصت های انقلابی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

رییس شورای فرهنگ غمومی شوشتر، بر برگزاری هر چه با شکوهتر آیین 13 آبان تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان و همه اقشار جامعه باید در این روز بزرگ، سیاست‌های استکبار را محکوم کنند؛ امروز ایران اسلامی در مسیر پیشرفت روزافزون قرار دارد و هیچ دشمنی قادر به شکست این نظام مقدس نیست، چرا که این نظام با تکیه بر مردم به جلو در حرکت است.

امام جمعه شوشتر با دعوت اقشار مختلف به حضور در راهپیمایی این روز گفت: در حالی که دشمنان اسلام منتظرند تا ببینند مردم چه اندازه در صحنه‌ها حاضرند، باید با همه وجود در مراسم تجمع استکبارستیزی 13 آبان و اعتراض عمومی به استکبار جهانی شرکت کنیم و بار دیگر دشمن را مأیوس کنیم.

وی با بیان این که بسیج دانش‌آموزی همواره در خط ولایت بوده و بدون تردید رمز موفقیت این نهاد نیز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری این قشر است ابراز داشت: 13 آبان متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم باید با اتحاد و همدلی، مسئولان را همراهی کنند تا با انجام تجمع عظیم، اندیشه دشمنان را متلاشی و بی‌اثر کنیم./945/پ202/س
ارسال نظرات