۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۸۹۳۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت و معنویت نسل جوان را در برابر توطئه های نرم دشمن واکسینه می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سگاه کربلا مازندران با بیان این که دشمن در جنگ نرم در گام نخست باورهای دینی نسل جوان را نشانه گرفته است، گفت: تقویت بصیرت و معنویت در نسل جوان جامعه آنها در برابر توطئه های نرم دشمن واکسینه می کند.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران
حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به آغار هفته بسیج دانش آموزی، این هفته را یادآور رشادت های نوجوانان و جوانان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: نوجوانان در جنگ تحمیلی همگام با دیگر اقشار در مقابل تجاور دشمن بعثی از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان این که قداست بسیج با پرچم بصیرت و ولایتمداری بسیجیان محفوظ مانده است، افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی وارد عرصه های نبرد شد و با خلق حماسه های حسینی، نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف و پیروزی های شکوهمند دفاع عاشقانه ایفا کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر بر ارتقای بصیرت بسیجیان همیشه در صحنه برای مقابله با تهدیدات دشمن، خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی بصیرت و آگاهی است.

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که بسیج دانش آموزی یک تشکیلات بنیادین برای تعالی نسل ها است، خاطرنشان کرد: تقویت این تشکل دانش آموزی یک ضرورت است که باید از سوی مسؤولان و متولیان آن مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با بیان این که شهدای دانش آموز با حماسه و ایثار خود برترین الگوی رفتاری را در اختیار نسل کنونی قرار دادند، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم در گام نخست باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان را نشانه گرفته است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که تقویت بسیج در حقیقت تقویت و تعمیم ارزش های غنی و تعالی بخش است، تصریح کرد: امروز بسیج دانش آموزی در کنار دیگر رده هاس بسیج نقش تأثیر گذاری در خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان بر عهده دارد.

حجت لاسلام نظری با بیان این که تعمیق باورها و ارزش های دینی با در دستور کار بسیج دانش آموزی قرار گیرد، ادامه داد: بصیرت و معنویت دو عنصر مهمی است که امروز باید در میان نسل جوان جامعه به خصوص دانش آموزان نهادینه شوند تا آنها در مقابل توطئه های نرم دشمنان واکسینه کند./950/ت302/الف
ارسال نظرات