۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۸۹۳۶۳
امام جمعه چوئبده آبادان:

عشایر از افتخارات انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چوئبده آبادان با اشاره به نقش کلیدی عشایر در انقلاب اسلامی‌ اظهار داشت: عشایر در دوران انقلاب و دفاع مقدس با ایثارگری‌های خود جانانه در برابر تجاوز دشمن بعثی مقاومت کردند.
 عشاير عرب خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور، امام جمعه چوئبده آبادان، روز گذشته در نشست سران عشایر آبادان با مسؤولان این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: افتخارات دوران دفاع مقدس به نام مردم خوزستان ثبت شده است، چرا که در روزهای نخستین که هیچ‌کس از آغاز جنگ با خبر نبود این مردم خوزستان بودند که در برابر تهاجم دشمن ایستاند.

وی با اشاره به نقش کلیدی عشایر در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: عشایر در دوران انقلاب و دفاع مقدس با ایثارگری‌های خود جانانه در برابر تجاوز دشمن بعثی مقاومت کردند.

این استاد حوزه علمیه، ادامه داد: به ویژه در آبادان و خرمشهر این مردم بودند که دشمن مسلح را با دست خالی در مرزها زمین‌گیر کرده و از پیشروی آنها جلوگیری کردند؛ عشایر همواره مایه افتخار انقلاب اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام محمدی‌پور، در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: سران عشایر عرب به عنوان نماینده قبایل خود با بیان مشکلات خود به مسؤولان می‌توانند در رفع آنها کمک کنند؛ در این راستا جلسات مختلفی تاکنون با سران قبایل برگزار و مصوبات این جلسات به خوبی اجرایی شده است.

امام جمعه چوئبده آبادان خاطرنشان‌کرد: در راستای تعهدی که هریک از ما به انقلاب اسلامی داریم باید تلاشی گسترده در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی انجام دهیم و از هیچ تلاشی در این خصوص غافل نشویم./945/پ202/س
ارسال نظرات