۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۹۳۹۰
آیت الله موسوی جزایری:

حضور با صلابت در راهپیمایی 13 آبان از مصادیق بصیرت دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی با شکوه 13 آبان را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور با صلابت در راهپیمایی روز 13 آبان، نشانگر آگاهی و یکی از مصادیق بصیرت‌ دینی است.
آيت الله موسوي جزايري
آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش‌ها و موفقیت های دانش آموزان در عرصه‌های گوناگون‌ اظهار داشت: نوجوانان ایران اسلامی بسیار پر تحرک و پر انرژی هستند؛ از این رو مسؤولان و دولت مردان کشور باید از انرژی و توان آنها همانند سال های دفاع مقدس به صورت مطلوب استفاده کنند، چرا که آینده از آن جوانان و نوجوانان است.

استاد عالی حوزه علمیه و دانشگاه، به تحصن دانشجویان در 13 آبان 57 اشاره کرد و گفت: در سال 57، دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با اعتراض نسبت به اقدامات رژیم پهلوی در دانشگاه تهران تحصن کرده و پس از آن که دانش آموزان به قصد حمایت از آنان در جلوی دانشگاه تهران جمع شدند، به دست سربازان شاه ملعون با تیراندازی به سمت آنان به فیض شهادت نائل شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به رویداد تاریخی سال 57 اشاره و تصریح کرد: دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام خمینی(ره) با هدف تسخیر لانه جاسوسی و افشا کردن توطئه های آمریکا علیه ایران آنجا را در تصرف خود درآوردند و این روز به یاد ماندنی را در تاریخ اسلامی ایران ثبت کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پایان سخنان خود، با اشاره به روز تبعید امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) پس از اعلام مخالفت با قانون کاپیتولاسیون، از سوی رژیم ستم‌شاهی با هدف جدایی از مردم و عدم تحریک آحاد جامعه نسبت به اقدامات رژیم پهلوی، به ترکیه و پس از آن هم به عراق تبعید شد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: امروز مبارزه با استکبار شکل و گرایشی نرم به خود گرفته و آنها با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود دین و مذهب جوامع و به ویژه جوانان آنها را نشانه رفته‌اند؛ از این رو برای مقابله با این هجمه‌ها باید به سلاح بصیرت و آگاهی مجهز شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی و تجمع های 13 آبان تصریح کرد: حضور با صلابت در راهپیمایی روز 13 آبان که توأم با آگاهی و بینش باشد نیز یکی از این بصیرت‌های دینی است. 

آیت الله موسوی جزایری افزود: در این بین قشر آگاه جامعه یعنی دانشجویان و دانشگاهیان همراه با دانش‌آموزان و فرهنگیان که از آنها به عنوان طلایه‌داران و مدیران مبارزه با جنگ نرم یاد می‌شود، تأثیر بسزایی در این مبارزه دارد؛ افزون بر این رسانه‌ها نیز می‌توانند در مقابله با تبلیغات گسترده دشمن در این نبرد فرهنگی نقش مهمی را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دانست و بیان داشت: حضور گسترده و باشکوه آحاد ملت در راهپیمایی روز 13 آبان و صحنه‌های مختلف، شکست استکبار در زمینه دستیابی به اهداف شوم خود مبنی بر رخنه به نظام مقدس اسلامی را رقم می‌زند./945/ت301/س
ارسال نظرات