۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۸۹۳۹۲
به مناسبت 13 آبان؛

همایش جهان بدون آمریکا و صهیونیسم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین همایش دانش آموزی جهان بدون آمریکا و صهیونیسم با حضور دانش آموزان بسیجی خوزستان برگزار شد.
همايش جهان بدون آمريکا و صهيونيست در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین همایش دانش آموزی جهان بدون آمریکا و صهیونیسم، صبح امروز با حضور دانش آموزان بسیجی خوزستان از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان در تالار اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، با بیان این که همایش جهان بدون آمریکا و صهیونیسم، مهم ترین برنامه این اتحادیه در هفته بسیج دانش آموزی است و بیان داشت: هدف این همایش آشنایی دانش آموزان با روز ملی مبارزه مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی است.

یکی از ویژگی های این همایش حضور دو تازه مسلمان تانزانیایی بود که در سخنانی به اوضاع کنونی جهان پرداختند.

جاسم، یکی از تازه مسلمان شده های تانزانیایی با بیان این که مبنای انقلاب اسلامی ایران، انسان دوستی و دفاع از حقوق مسلمانان بود، اظهار داشت: قبل از این که امام خمینی(ره) مسلمانان جهان در خواب بودند و هیچ اقدامی علیه استکبار جهانی انجام نمی دادند؛ از این رو امام راحل با درایت و بصیرت خود، انقلاب اسلامی ایران را هدایت و مسلمانان را به خود باوری رساند.

گفتنی است، همایش جهان بدون آمریکا و صهیونیسم امروز با حضور دانش آموزان دختر برگزار شد که در نوبت بعد از ظهر با شرکت دانش آموزان پسر ادامه یافت./945/پ202/س





ارسال نظرات