۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۹۴۴۵
با حضور طلاب و دانشجویان؛

نماز وحدت در تبریز اقامه شد

خبرگزاری رسا - نماز وحدت در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور طلاب و دانشجویان تبریزی در مسجد دانشگاه تبریز اقامه شد.
 دکتر صفار هرندي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در آستانه فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نماز وحدت با حضور طلاب، روحانیان، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه در مسجد رسول الله دانشگاه تبریز اقامه شد.

محمدحسین صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجتماع طلاب و دانشجویان تبریز به تشریح ابعاد مختلف تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان سال 1358 پرداخت.

وی با بیان این که افشای اسناد محرمانه سفارت آمریکا هیمنه پوشالی ابرقدرت جهان را شکست، خاطر نشان کرد: این حادثه مهم نقطه عطفی در معادلات سیاسی منطقه خاورمیانه و بین الملل بود.

صفار هرندی اقدام دانشجویان پیرو خط امام در تهران را مایه امید آزادیخواهان و حق طلبان دنیا دانست و گفت: امروز بعد از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب، مردم ایران بدون اتکا به شرق و غرب قله های عزت و افتخار را فتح می کند.

وی در ادامه با تاکید بر این که شعار تغییر رییس جمهور آمریکا جز جنگ و ناآرامی برای مردم ایالات متحده چیزی دیگری در پی نداشت، تصریح کرد: هم اکنون مردم این کشور متوجه شده اند که حتی تغییری کوچک در عرصه داخلی و خارجی آمریکا وجود ندارد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دولتمردان آمریکا هیچ گاه نتوانسته اند اعتماد مردم ایران را جلب کنند، بر همین اساس بود که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر سفارت این کشور پاسخی دندان شکن و کوبند به ظالمان غرب دادند./935/پ202/الف
ارسال نظرات