۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۹۴۴۹
حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنايت هاي تروريستي اخير عراق:

آثار انگشت صهيونيست هاي خبيث در پس جنايت هاي عراق آشکار است

خبرگزاري رسا ـ حزب الله لبنان حمله تروريستي به کليساي سيدة النجاة در عراق که به کشته و زخمي شدن ده ها تن انجاميد و نيز حمله تندرو‌هاي صهيونيستي به کليساي باستاني معمدانيه، قديمي ترين کليساي شهر قدس را به شدت محکوم کرد و آثار انگشت صهيونيست هاي خبيث را در پس اين جنايت ها، آشکار دانست.
حزب الله لبنانبه گزارش خبرگزاري رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بيانيه اي، حمله تروريستي به کليساي سيدة النجاة در عراق که به کشته و زخمي شدن ده ها تن انجاميد و نيز حمله تندرو‌هاي صهيونيستي به کليساي باستاني معمدانيه، قديمي ترين کليساي شهر قدس را به شدت محکوم کرد و گفت: اين رخدادهاي وحشيانه تنها بخشي از اقدام هاي تروريستي عليه مقدسات اسلامي و مسيحي است.
اين بيانيه همچنين با اشاره به سابقه مسالمت آميز مسيحيان و مسلمانان در منطقه خاورميانه، افزود: منطقه خاورميانه که همواره سرزميني براي همزيستي مسالمت آميز بين اديان بوده است، تاکنون چنين جنايت هايي را به خود نديده بود، اما از زماني که اشغالگران آمريکايي قدم به عراق گذاشتند شاهد ايجاد فتنه و اختلافات طايفه اي و مذهبي هستيم.
حزب الله لبنان با اشاره به اثر انگشت آشکار صهيونيست هاي خبيث در پس اين جنايت ها، گفت: صهيونيست ها خواهان تضعيف منطقه و تقسيم آن به نظام ها و گروه هاي کوچک با هدف تسلط کامل بر خاورميانه هستند.
حزب الله در پايان اين بيانيه با ابراز همدردي و تسليت به خانواده اين قربانيان، از ملت عراق خواست تا با همبستگي و همدلي در کنار يکديگر بايستند و با عاملان اين جنايت مبارزه کنند و دست آنها را براي همگان رو کنند.
/981
ارسال نظرات