۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۸۹۴۶۴
پدر شهید فهمیده:

معنویت و ولایت پذیری از ویژگی های بارز شهدا بود

خبرگزاری رسا ـ پدر شهید فهمیده معنویت و ولایت پذیری را از ویژگی های بارز شهدا دانست و گفت: شهدا در راه اسلام و ولایت به شهادت رسیدند.
شهيد فهميده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمدتقی فهمیده، پدر شهید فهمیده، امروز در یادواره 74 شهید دانش آموز در سالن آیت الله خامنه ای نکا اظهار داشت: توجه به معنویت و ولایت به عنوان دو رکن اساسی دین و جامعه در همه زمان ها ضروری است و همه ما باید در فراگیر کردن این دو عامل در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان این که دشمنان سه رکن جوانان، ولایت و معنویت را مورد هدف قرار داده اند، یادآور شد: دشمنان می خواهند جوانان را از ولایت و معنویت جدا کنند و باید با تقویت اعتقادات و ارزش ها در جوانان آنان را با مقوله های ارزشی نظام و اسلام مأنوس کنیم.

پدر شهید فهمیده بیان داشت: شهدا در راه اسلام و ولایت به شهادت رسیدند و نباید با استفاده از برخی از فتنه های استکبار و دشمنان، ولایت پذیری و ارزش ها در جامعه فراموش شود.
 
وی تصریح کرد: امروز دشمن با همه توان در پی وارد کردن هجمه به انقلاب و دین است و باید از همه ظرفیت هایمان در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمنان و در دفاع از دین استفاده کنیم.

محمد تقی فهمیده افزود: حرکت شهدا، حرکت الهی و خدایی بود و ما نیز باید با الگو برداری از شهدا در راه اعتلای انقلاب و نظام کوشش کنیم.
 
پدر شهید فهمیده با تاکید بر سرکشی از خانواده های شهدا از سوی آحاد مردم و بسیجیان اظهار داشت: شاید گاهی مسؤولان نتوانند این کار را انجام دهند اما مردم باید خودشان این کار را انجام دهند تا موجب خشنودی آنان شوند.
 
وی گفت: شهدا باید سرمشق ما در همه شرایط زندگی باشند و ما باید ناظر و حاضر بودن شهدا را باور کنیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات