۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۸۹۴۶۹
بخش پایانی / احمدی‌نژاد:

ملت ایران برای شکست مستکبران جهان، نیازی به سلاح ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور اسلامی ایران گفت: مستکبران باید بدانند ملت ایران؛ برای شکستن شما نیازی به جنگ و سلاح ندارند و بلکه با اراده، تدبیر و مقاومت همه کاخ های استکباری را بر روی شما خراب خواهند کرد.
دكتر محمود احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دربجنورد، دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشور امروز در جمع پرشور مردم شهرستان بجنورد در استادیوم تختی اظهارداشت: عدالت در حال حرکت است و کسانی که 7 تا10 سال قبل با تکبر از موضع مردم صحبت می کردند، امروز به ذلت و خواری افتاده اند.

وی خاطرنشان کرد: بوش با شعار اعلام می کرد اول افغانستان، دوم عراق و بعد ایران ما آمده ایم ریشه ملت ایران را بخشکانیم؛ غافل از این که ملت ایران ریشه همه ی مستکبران را خواهد کند.

احمدی نژاد، تصریح کرد: اعلام کردند می خواهیم با ملت ایران گفت و گو کنیم، ما که همیشه اهل منطق و گفت و گو بر پایه عدالت بودیم و شما با نوشتن یک کاغذ پاره، قادرنخواهید بود اراده ملت ایران را بشکنید.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران موجب شکست و سرنگونی آنان شد و همانطور که قطعنامه چهارم را، که به تصور خودشان در آن همه راه ها به ایران بسته می شد، اجرا کردند که فکر می کردند این قطع نامه فلج کننده برای ایران خواهد بود، غافل از اینکه این قطعنامه باعث مستحکم تر شدن اراده این ملت غیور و وفادار به نظام و انقلاب شد.

رییس جمهور، ادامه داد: مستکبران باید بدانند که پنج ماه گذشت و امروز شما در چه حالی هستید و ملت ایران در چه حالی هستند، امروز مستکبران عذا گرفته اند چون راهی پیدا نمی کنند که از این عذاب قطعنامه چهارم خارج بشوند.

وی اضافه کرد: آنها باید بدانند که همانند آدم مسلحی هستند که هیچ تیری در تیردان خود ندارند، غافل از اینکه طرف مقابل با اعتماد و اعتقاد راسخ ومثمم در برابر آنان ایستاده و به آنان می خندد.

احمدی نژاد، افزود: اگر آنان به عظمت و اقتدار ایران اقرار کنند و تن به قانون و به رسمیت شناختن حکومت ها بدهند ملت شاید به شما برای باردیگر فرصت بدهد.

وی گفت: روزی بود که اگر می خواستید برحقوق ملت ایران فشار بیاورید، همه ملت ها قیام بیاورند در حالی که هم اکنون برای سرکوب شما قیام مردم شهرستان بجنورد هم کفایت می کند.

وی تصریح کرد: شما می خواهید جلوی پیشرفت و توسعه ایران را بگیرید، غافل از آن که همه این دست ها و اراده های مثمم برای ساختن کامل ایران و رساندن آن به قله های پیشرفت جهانی آماده هستند.

احمدی نژاد، خاطرنشان کرد: صدها سال است که ایران مرکزتمدن و صدورفناوری بوده است و به زودی ایران مرکز صدور علم و اخلاق خواهد بود.

وی اضافه کرد: افرادی که تحت تأثیرشیطان هستند و اگر قراردادهای یکطرفه ی خود را لغو کنند در حالی که پول آنها را گرفته اند و آن قرارداد را یکطرفه قطع کنند و اگر اجرانکنند، باید بدانند که ملت ایران حقوق و جرایم و نظارت را ازانها خواهد گرفت.

رییس جمهور، ادامه داد: اگر قرار فروش چند موشک را لغو کنید، ملت ایران برای دفاع از خودش نیاز به موشک و مهمات شما ندارد و هرگز در برابرخواسته های پلید و شیطانی شما کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: جوانان ایران با وحدت، همدلی و اراده اسلامی قدرتی خلق می کنند که شما را با کاخ هایتان با خاک یکسان خواهند کرد.

احمدی نژاد، تصریح کرد: اگر شما عرضه دارید، به ملت و کشورهای خود برسید، شما که نمی توانید خود راکنترل کنید چگونه می خواهید برای کشورهای دیگر تصمیم اتخاذ کنید.

وی اظهارداشت: مردم سرافراز بجنورد، نماد مهربانی، عشق، دوستی و محبت به یکدیگر هستند و اقتدار، عزت و سربلندی ما و کشورمان امروز حاصل همان عشق و محبتی است که در بین آحاد مردم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: لطف به دیگران نشانه لطف به خداوند است و آن کسی که تلاش می کند، نیازهای مردم را برآورده کند، این اقدامات آن نشانه لطف و رحمت به خداوند متعال است.

رییس جمهور، تصریح کرد: همه زحمات و تلاش مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه این دیار در راستای پیشرفت و توسعه این کشور است و به لطف خداوند متعال آن کسانی که تلاش می کنند و هدف مقدس دارند حاصل زحمات و تلاش های خود را به زودی مشاهده خوهند کرد.

وی ادامه داد: افردی که حلال را از حرام از هم تشخیص نمی دهند و نمی دانند، آنها انتظار قرار گرفتن در دایره الطاف و لطف و محبت خداوند نباشند.

احمدی نژاد، افزود: امروز سرمایه دارانی هستند که می خواهند از رنج های مردم، جیب های خود ر ا پرکرده و مریضی را در دنیا به وجود آورند تا بتوانند دارو و پادزهر بفروشند و سود ببرند.

وی تصریح کرد: سرمایه داران و مستکبرانی که چنین قصد هایی دارند باید بدانند که که کور خوانده اند و ملت همیشه در صحنه و غیور و ولایت مدار ایران هرگز چنین اجاز های نخواهند داد تا این مستکبران به اهداف شوم و پلید خود برسند.

رییس جمهور، اضافه کرد: هرچقدر این همدلی و این محبت بین ملت بیشتر شود، اقتدار ملت ایران بالاتر و پیشرفت بیشتر نصیب کشور خواهد شد و دشمنان روز به روز ظعیف تر و سست تر خواهند شد.

وی افزود: از نشانه های تحت قرارگرفتن ولایت الهی و پرچم الهی؛ داشتن عشق به دیگران در دل و جان ها است.

احمدی نژاد، با بیان این که امروز اهریمن ها و مستکبران در جداکردن عشق مردم به ولایت و خداوند سرمایه گذاری های فراوانی کرده اند و با ایجاد شایع پراکنی ها، در بین مردم از فرصت های بدست آمده سود برده و با مکر و حیله جیب های خود را پر می کنند و خیلی روشن است که ان سرمایه دارن با ایجاد شایعه دربین مردم، فقط به فکر سود بردن خود هستند.

وی افزود: آن های که رنج، مریضی جنگ و عداوت را بین مردم به وجود آورده اند و از سو استفاده های کلان جیب های خود را پر کرده اند قطعا بهره ای از انسانیت نبرده اند.

رییس جمهور، تصریح کرد: درست است که کاخ ها و انبار هامتعلق به آنان است اما لحضه ای آرامش در زندگی جاهلانه و مستکبرانه خود ندارند.

وی ادامه داد: مستکبران جهان باید بدانند که اگر دروغ پردازی و مکر و حیله هم نکنند، روزی آنان خواهد رسید و محال است که از روزی حرام خانواده سالم و فرزندان سالم و آرامش به دست بیاید./966/پ201/الف
ارسال نظرات