۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۸۹۵۰۵
امام جمعه مرند:

لانه جاسوسی آمریکا پنهان پلید استکبار را آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند گفت: آنچه در لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاد، پنهان پلید استعمار و استکبار را برای ملت ایران آشکار کرد.
امام جمعه مرند
حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: 13 آبان روزی فراموش نشدنی در تاریخ کشور است که ملت ایران طی آن روز با یک اقدام اساسی و انقلابی مقابل ظلم و جور ایستاد.

وی پیام یوم الله 13آبان را استکبار ستیزی دانست و افزود: آمریکایی‌ها به بهانه موضوع هسته‌ای می‌خواهند با شیوه جدیدی کشور و ملت ما را به بازی بگیرند؛ اما مردم ایران، ملتی هوشیار و با بصیرت است.

حجت الاسلام علی نعمت زاده، قطع رابطه با آمریکا را ناشی از عملکرد ددمنشانه و اسلام ستیزانه غرب دانست و افزود: آنچه در لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاد، پنهان پلید استعمار و استکبار را برای ملت ایران به خوبی آشکار کرد.

امام جمعه مرند تصریح کرد: متاسفانه سیاست ها و اعمال آمریکا در طول سی سال گذشته نشان می دهد که این کشور هیچ تغییری در رفتار خود با مردم ایران نداده است.

وی با اشاره تهدید و تحریم های مختلف غرب علیه نظام سلامی ایران افزود: دشمنان به خوبی می دانند که ملت پشتیبان نظام اسلامی است؛ از این رو جرأت جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارند.

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان این‌که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عبرتی برای تمام مستکبران عالم است، گفت: 13 آبان نشان داد که ریاکاری و تزویر اصلی‌ترین حربه دشمنان در رویارویی با ملت‌های آزاده و حق طلب است.

وی ادامه داد: در سایه تسخیر لانه جاسوسی و برملا شدن نقشه‌های شوم دشمنان، امروز در امنیت و آسایش زندگی می کنیم و هیچ دولتی جرأت جسارت به منافع ملی و مردم ایران را ندارد./935/پ202/س
ارسال نظرات