۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۸۹۶۰۳
عضو خبرگان رهبری:

اشغالگران درصدد روی کار آوردن دیکتاتوری دیگر در عراق هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: دشمنان اسلام و ایران درصدد روی کار آوردن دیکتاتوری دیگر در عراق هستند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: کشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه عراق در حادثه گروگان گیری در این کشور نشان از عدم توانایی اشغالگران در برقراری امنیت است.

وی با بیان اینکه آمریکا درصد وارد کردن خدشه در روابط ایران و عراق است، افزود: پس از گذشت 9ماه از انتخابات در کشور عراق هنوز نخست وزیر قانونی آن انتخاب نشده و اختلاف های زیادی بین گروه ها و احزاب وجود دارد.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که دشمنان اسلام درصدد روی کار آوردن دیکتاتوری دیگر مانند صدام در عراق هستند، گفت: اشغالگران نمی خواهند کسی که طرفدار انقلاب اسلامی و روابط با ایران است، در راس این کشور حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: آمریکا نمی‌خواهد مرجعیت دینی شیعیان این کشور حضرت آیت الله سیستانی بر امور نظارت داشته باشد، از این رو درصدد تضعیف جایگاه مرجعیت و روحانیت در این کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریج کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی سیزده آبان نشان از روحیه استکبارستیزی مردم ایران دارد.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را شکست ابهت پوشالی آمریکا در نظام بین الملل دانست و گفت: ملت بزرگ ایران امروز در سایه وحدت و یکپارچگی زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی و تحت اوامر ولی فقیه قله های عزت و افتخار را فتح می کند./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات