۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۸۹۶۱۰
مسؤول کانون های فرهنگی مساجد گیلان:

بصیرت و ولایت مداری از ویژگی های دانش آموز انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، بصیرت و هوشمندی، ولایت مداری و تحصیل تعهدمدارانه علم را از ویژگی های دانش آموز انقلابی برشمرد.
يوم الله 13 آبان در تهران
حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به تلاش گسترده رسانه ای و ضد فرهنگی غرب برای استحاله نوجوانان ایرانی، گفت: تربیت قرآنی نوجوانان در سایه حضور در مساجد، نقشه های دشمنان را به شکست کشانده است.

وی با بیان این که مبارزه با استکبار در ادبیات سیاسی ملت ایران نشأت گرفته از فرهنگ قرآنی است، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول سی سال گذشته همواره با تکیه بر معارف الهی در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام پور ابراهیم خاطرنشان کرد: طبق آموزه های قرآنی با جوامع مغرور و خود برتربین که به چپاول و استعمار دیگر ملت ها می پردازند، باید در هر زمانی مبارزه کرد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی، هنری مساجد را جهادگران عرصه فرهنگ دین دانست و گفت: نوجوانان با حضور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد درس توحید و دشمن شناسی می بینند.

وی با بیان این که در جریان پیروزی انقلاب همه قشرها نقش خود را همگام با آرمان های امام خمینی(ره) ایفا کردند، بیان کرد: دانش آموزان تأثیر به سزایی در سرعت بخشیدن به تحقق اهداف انقلاب داشتند.

حجت الاسلام پورابراهیم، بصیرت و هوشمندی، ولایت مداری و تحصیل تعهدمدارانه علم را از ویژگی های دانش آموز انقلابی برشمرد و تصریح کرد: دانش آموزان ایرانی سرآمد نوجوانان و جوانان جهان در خودسازی معنوی و عملی هستند./950/پ202/الف
ارسال نظرات