۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۹۶۷۰
فرمانده سپاه امام حسین اهواز:

روحیه استکبار ستیزی جوانان، مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام حسین(ع) اهواز، پرورش جوانان ولایت پذیر و استکبار ستیز را از دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی دانست.
سپاه پاسداران
عادل فرهانیان، فرمانده سپاه امام حسین(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تأثیر جوانان و نوجوانان پیرو خط امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را انکار ناپذیر دانست و گفت: پرورش جوانان ولایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با بیان این که باید روحیه استکبار ستیزی جوانان سال 58 برای جامعه تبیین شود، بیان داشت: جوانان باید با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و الگو برداری از جوانان پیرو خط امام سال 58 در برابر تهدیدات دشمنان همچون سیلی طغیانگر مقابله کنند.

فرهانیان به راه اندازی همه جانبه جنگ نرم از سوی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: ماهیت اصلی جنگ نرم باید از سوی حوزویان، دانشگاهیان و فرماندهان نظامی برای جوانان تبیین شود تا آنان حافظ مبانی ارزشمند آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) اهواز، سپاه را حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: استکبار ستیزی، حضور در عرصه های مختلف همراه با جوانان و دفاع از مظلومان از وظایف و افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است./945/پ202/الف
ارسال نظرات