۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۹۶۷۱
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

شکست دشمنان در برابر حکومت دینی کاملا مشهود است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که سال‌ها تلاش دشمنان در جهت به اثبات رساندن عدم توانایی دین در اداره حکومت بود، اظهار داشت: مستکبران ‌تلاش می‌کردند ‌دین را یک مسأله فردی نشان دهند، اما همه توطئه‌های آنان به خودشان باز گشت.
صدر، نايب رييس مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید شهاب الدین صدر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در دیدار طلاب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز، با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، به عملکردهای سوء استکبار جهانی نسبت به ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در تلاش هستند تا پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را از فراز قله های رفیع موفقیت به پایین بکشند و ایران را همانند دوران‌های پیش از انقلاب بازیچه خود کنند.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور، با بیان این که سال‌ها تلاش دشمنان برای به اثبات رساندن عدم توانایی دین در اداره حکومت بود، اظهار داشت: مستکبران سال ها تلاش می کردند تا دین را یک امر فردی و بدون هیچ گونه ارتباطی با اجتماع نشان دهند، اما بر اساس آیه شریفه «و مکروا مکر الله ولله خیر الماکرین»، همه توطئه‌های آنان به خودشان باز گشت.

صدر‌ در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران به نام دین تشکیل و به نام دین هم قانون اساسی او تصویب شد و امروزه خوشبختانه موج اسلام‌گرایی جهان در حال گسترش است و روز به روز هم به پیروان این دین الهی اضافه می‌شود که این مسأله از الطاف الهی است.

وی در ادامه با اشاره به این که دشمن به محوری بودن ولایت فقیه در جوامع اسلامی پی برده است، افزود: دشمنان و مستکبران در تلاش برای کم رنگ نشان دادن نقش ولایت فقیه و محوری بودن او را در بین جوامع اسلامی هستند؛ اما آنها به پیرو و حامی بودن ملت ایران دسترسی پیدا نکرده اند و در هیچ زمانی و مکانی هم قادر به جدا کردن ملت ایران از ولایت فقیه نیستند؛ چرا که سرشت ایران با مقام معظم رهبری گره خورده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود، به نقش مؤثر جوانان در خنثی کردن توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: هرگاه دشمنان در تلاش بودند تا ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کند، با هوشیاری و بصیرت جوانان روبه‌رو شده و در اجرایی‌کردن ترفند‌های خود ناکام ماندند./945/پ202/س
ارسال نظرات